לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

good friday



כינוי:  א. ס. פושקין

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פאלקור אנד פִיקל* ריליישיונשיפס.


*- כמו Fickle, לא Pickle. למרות שהאלטרנטיבה הרבה יותר מצחיקה.

__

 

מערכות היחסים שלי הן יצורים מיתיים עטויי קרניים ופרסות הנעים כחצי מטר מעל האדמה בעולם השברירי הסובב אותי.

עד כדי כך שנראה לי שאשאיר אותן מחוץ לדפי הבלוג הוירטואליים הללו, כמו שהקב"ה ייעד אותן.

זוכרים את הפוסט הקודם?

לא תקף.

 

עזבו, יש דברים שיותר כיף לעשות מאשר לנסות להסביר.

 

לדוגמה,

להסתכל על הנעליים המהממות שקניתי לפני שבוע:


 

או לעשות עמי מרתון שווידים מטורף ובפרט,

לראות את הדבר הכי מצחיק בעולם 20 אלף פעמים.

[למרות שאולי זה יצחיק אתכם רק אם אתם, כמוני {ולפי הניואנסים הדקים המובעים בשוויד הנ"ל, כמו יוצריו}, ביליתם את החופש בין כיתה ב' ל-ג' בלצפות בקלטת של 'הסיפור שאינו נגמר', להריץ אותה אחורה ולראות שוב. מה לעשות, הייתי קצת מאוהבת באטריו, ונראה לי שהחלק שהסוס טובע הוא הדבר היחיד שבכיתי ממנו בתור ילדה. לא במבי, לא מלך האריות {אולי קצת השועל והכלבלב}. כמה מתאים להפקה גרמנית לסחוט לי את בלוטות הדמע.]

כמו גם בלטו לטובה זה, וזה, וזה, וזה, וזה.

 

 

 

תעשו כיף חיים, ילדים, אני אלך לי להכין שקשוקה.

נכתב על ידי א. ס. פושקין , 22/8/2008 18:11  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ennui


הִיר הִיר, אני נורא מבואסת.

 

אין צורך ללכת סחור סחור, חבר שלי* טס לו לתאילנד אפרוקסימטלי לפני שלושה ימים** לפרק זמן מפלצתי ומדכא של חצי שנה עד שנה. 

יותר משאני בודדה או עצובה או מתוסכלת מינית,

אני נהיית בודדה ועצובה ומתוסכלת מינית ככל שאני חושבת על כמה בודד ועצוב ומתסכל מינית*** יהיה לי עוד כמה חודשים****.

 

על שוּם מצב רוח גלמודי זה אבקשכם, חמודים וחמודות, לעשות מאמץ עליון, לא להרתע מהרומני שמסרק זקנה בכותרת ולהיענות לתחינותי הפתאטיות לתשומת לב*****.

 

 

_

*- היי טל!!

**- "וואלה?"

"וואלה."

"מניאק."

"קצת."

***- בנסיון לגבור עליו במחלקת החוויות המעניינות שאפשר לכתוב עליהן באימייל [להזכירכם מדובר באדם המלטף טיגריסים לארוחת בוקר], פנינו אני, נועה ושי המהממות לחנות המין הידידותית ביותר שזכרנו. עיצובה הסטרילי והפּרֶמיס הגירל פאוור-י שלה אכן קיבל אותנו בזרועות פתוחות ומעוררות מינית. ההנאה השאובה מהשתובבות עם ויברטורים בצורת כלבי ים ואכילת חומר סיכה בטעם אבטיח אכן יחידה במינה היא ועל כן אני שוקלת להפוך אותה לתחביב קבוע.

בעוד אני משחקת עם אפשרויות הרטט של ספוג אמבטיה תמים למראה ומדמיינת לי ארוחה בת חמש מנות שמרכיבה העיקרי הוא חומרסיכהאבטיח [עוף בזיגוג חומרסיכהאבטיח! מלבי עם סירופ חומרסיכהאבטיח!] וכל אותם זמנים קסומים, נזכרתי במרירות שאין לי עם מי להזדיין ופניתי לבויפרינד פילואו הקרובה.

****- אמרתי לכם שהזרקור-חתול ממקודם הוא הדבר הטוב ביותר בחיים שלי.

*****- ספירת מלאי, מאדרפאקרז! קְטוֹ טאם? מי קורא פה?

נכתב על ידי א. ס. פושקין , 16/8/2008 16:30  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז ככה.


אני כנראה אחזור לכתוב פה, מהסיבות הבאות.

ראשית, אין באמת סיכוי שאני אצליח לחשוב על שם טוב יותר לבלוג מאשר "אורגיית דובים". שלא כמו פלייבור פלייב, אני לא יכולה להכות שנית עם מנה כפולה של ג'יניוּס.

 

שנית, המצית הזה:

 

הוא הדבר הכי טוב שקורה לי בחיים כרגע.

 

אני יודעת מה אתם חושבים, נועה, "בּוּבּוּבּוּ, גם על המצית שלי יש חתול והוא פי מאה יותר חמוד!".

ובכן, נועה, את כרגע ביער, במחנה של טבעונים, מלקטת חמוציות ומדברת על ערבים, לכן, ללא ספק לא תוכלי להתווכח עם הקביעה שהמצית שלי מזיין את שלך בתחת סימפלי ביקוז:

 

 

 

אם אתם מתקשים לדמיין את מצבי כשגיליתי כפתור המקרין מתוך המצית שלי חתול [מזדיין!] שרוע בינות [פאקינג!] ורדים, אני אתן לכם רמז:

היפר-ונטילציה.

 

לעניות דעתי, התפתחותו הטכנולוגית של המין האנושי הובילה לרגע הזה בדיוק.

הרגע בו נוכל להקרין צילום גלאמור של חתול מתוך המצית שלנו בלחיצת כפתור.

 

מדהים.

 

עריכה שלאחר חמש עשרה שניות:

אדם המחפש בגוגל שוב ושוב את המונח "אורגיית דובים" שלום,

תודה, אני מעריכה את זה.

 

עריכה שלאחר עשרים דקות:

יש בצד הבלוג שלי, מעל האליאס המתוחכם שלי וגילי הבוסרי, באנר המפרסם את יציאת הסרט 'משחקי שעשוע' לקולנוע.

"בואנה", חשבתי לי, "איזה מגניב זה שמפרסמים בבלוג שלי משהו שהייתי מסכימה שיפרסמו בבלוג שלי אם הייתה לי ברירה".

 

אני מצטערת לחזור על עצמי, אם אתה, קורא יקר, במקרה חלק ממעגל חבריי,

אבל זה סרט ממש טוב אז כדאי לראות וזה.

נכתב על ידי א. ס. פושקין , 12/8/2008 00:24  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. ס. פושקין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. ס. פושקין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)