לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מחייכת


(יש ביטוי כזה באנגלית)

ונראה לי שהייתי צריכה יום שלם לבד, כזה שאולי לא יחזור.
גרמתי לעצמי להיות חייבת לעצמי יום חופש, ואני לא אוהבת מחויבויות כאלה.

הייתי היום בכותל.
הפעם האחרונה שהייתי בכותל היתה ביום הולדת שלי, חצי שנה בערך.
חייכתי כשנזכרתי בנסיעה לי-ם באותו יום שישי, כמה הייתי שונה מהיום.
שינויים קטנים כאלה של אורחות חיים, שאולי הם אלה שעושים את ההבדל.
ואם שעליה הזאת לרגל גרמה לי לחשוב קצת על החצי שנה האחרונה, אני דווקא בסדר.
בסדר גמור.

[ואם כבר מדברים, הכותל בחגים נהיה עמוס. עמוס מדי לטעמי.]
שתי נשים מדברות על הדוחק:
אשה א': "אוי, כמה אנשים.."
אשה ב': "זה טוב, זה טוב. עוד מעט יהיה בית מקדש, אז צריך להתרגל- כל העם יהיה פה"
ואני רק נזכרתי באמרה הידועה שהיו ישראל עומדים צפופים ומשתחווים רווחים- שלא ישמע אדם וידוי חברו- ומנגד, בפרטיות ש(לא היתה) בתפילה הזו שלי בכותל.
יש סיבה לגאולה, אנשים.

אם יצא לי, והתמונות לא גדולות מדי (אם מישהו יכול לעזור לי בלכווץ תמונות- אשמח] אעלה פוסט תמונות.

בברכת בשורות טובות,
בניסן נגאלו ובניסן עתידים להגאל
והלוואי שיהיה לי כח לטפל בהר שעורי הבית ובדו"ח בביוכימיה.
רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 13/4/2009 23:57   בקטגוריות א"י, מועדים לשמחה:), תואר ראשון:) שנה ב'  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)