לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

תכלה שנה וקללותיה


זו היתה שנה עמוסה לעייפה, אחת השנים.

שנה עמוסה מאוד מאוד בלימודים עם עומס מטורף וקורסים לא קלים שדרשו השקעה מרובה. שנה של שעות מחלקה עד שבע ושמונה בערב, של ריצות מטורפות להגיע למעבדות בשמונה בבוקר ושל שמחה בלתי ניתנת להסבר כשאני וא', שותפתי למעבדה, קיבלנו תוצאות טובות.
שנה של למידה אינטנסיבית של נושאים חדשים, שנה שרציתי שתצא רוחנית אך התגשמה כארצית עד מאוד.

שנה חברתית מורכבת, שבה רכשתי חברים חדשים, שימרתי ישנים ולצערי גם נותקתי מאחרים. שנה שבה קיבלתי כמה תובנות על החיים, דברים שעזרו לי לחשוב על מי אני ומי האנשים שאני רוצה סביבי. שנה של נסיונות חדשים, חיוכים, שברון לב ונחמות קטנות.
שנה שבה ניסיתי להבין מאין באתי ולאן אני הולכת, וזה לא תמיד היה קל (רגע, יש אורגנית עכשיו?) ...

שנה עם רגעים שמחים ושמחים פחות, על חלקם כתבתי בבלוג, על חלקם לא כתבתי אך אני נושאת אותם עמי. שנה של אושר, של חוויות נדושות ומיוחדות, שנה של התחלות אבל גם של סיומות.
שנה של הבנה עמוקה ועמימות כואבת, שנה של בנייה ופירוק, הבנה ופספוס, שנה של שמחות קטנות, הלל וסליחות.

תכלה שנה וקללותיה.

ואני עומדת עכשיו, ב' בתשרי ה'תש"ע, במוצאי ר"ה המבורך והשמח הזה בפתחה של השנה החדשה, המסמלת בה את כל הטוב שיכול להתגשם.

שנה של הצלחה מרובה בלימודים, גשמיים ורוחניים, שנה של קבלת כיוון ושל הנאה מרובה. שנה של אושר מהדברים הקטנים, שנה של רגעים קטנים של שמחה שמתחברים לאחרים וביחד עוזרים להגיע גבוה יותר, טוב יותר.
שנה של קורסים מעניינים ולא קשים, של ציונים טובים וממוצע טוב בתואר, ושל חברויות טובות.
שנה שבה אמצא חברים אמיתיים ואמשיך בכל הכח להתחבר, לחייך, להיות שם בשביל אחרים, ושהם יהיו שם בשבילי כשצריך.
שנה של מציאת איש לחיים, וכל הטוב הנלווה לכך.
שנה של בריאות איתנה וכח רב, שנה של שעות שינה מספיקות, שנה שאקום בה כל בוקר בחיוך ובאושר, מחכה ליום החדש שיתחיל.
שנה של שמחה, של הצלחה, של רפואה, פרנסה טובה, בילויים מהנים, הנאות רוחניות וגשמיות שיעזרו לי להתקדם הלאה.
שנה בה שאזכור מי אני, מאיפה אני באה ולאן אני הולכת, באמת. שנה שתקדם אותי אמונית ורוחנית, שנה של רצינות עם חיוך (אפשר שלא?).
שנה של התקדמות עם שינוי לטובה, שנה של הרבה חיוכים ושאזכה לבשר כאן, בבלוג הקטן שלי, שזו הזדמנות טובה להודות לו על שהוא קיים, בשורות אישיות ולאומיות טובות.

תחל שנה וברכותיה.

נכתב על ידי רק אור! , 20/9/2009 22:36   בקטגוריות באמצע הדרך, מועדים לשמחה:)  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)