לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

Blog Day 2010


הבטחתי לעצמי שאני לא מפספסת השנה.

יש עשרות בלוגים שאני אוהבת, אני מנויה לעשרות, קוראת הרבה מהם ונהנית מאוד.
חברים שלי, אלה שיודעים על הבלוג, לא כ"כ מבינים את העניין.
"מה זה מעניין?" שואלים רובם, ואיכשהו קשה לי לענות על זה.
מה אני אגיד? שזה מעניין? שזה כיף לקרוא ולהכיר אנשים? שזה אולי לא מובן אבל זה מרגיש אני מכירה אותם, ושבאמת אכפת לי מאותם אנשים, שחלקם לא יודעים מי אני?
אז הסיבות האלה ועוד נוספות שלא עולות לי כרגע הן הסיבות שאני כ"כ אוהבת בלוגים.

מאחר והמטרה היא לכתוב על חמישה בלוגים שאני אוהבת לקרוא, ואין לי זמן לכתוב ולתת קישורים לכל הבלוגים שאני קוראת, מסווגים לנושאים (כן, יש לי יופי של תכנונים), נסתפק בשני בלוגים, אבל הם מעולים, ומכסים את שני הסוגים העיקריים של בלוגים שאני קוראת: יצירתיים ואישיים.

א. יומנו של פיל- רלוש
רלוש כותב על חייו בצורה אסוציאטיבית, זורמת ומגניבה- לפעמים זה על חייו הישיבתיים, עכשיו כבר על הכנותיו לאוני', וזה תמיד מצחיק ומעניין.

ב.גם וגם וגם- *חגית*
חגית כותבת בלוג יצירה ובלוג אישי, וכמובן שבזמן האחרון מוקדש בחלקו לעלילות הקטנצ'יק שהצטרף למשפחתם:)
זו גם הזדמנות מצויינת לומר מזל טוב! ולאחל לקטן ולמשפחה המון המון אושר.

תקראו בלוגים, זה בריא!
ואנא, תתפללו להצלחתי במבחן בשבוע הבא. אני חייבת ציון נהדר בו!
(מה שאומר שאם אני אהיה עוד קצת במחשב זה בטח יהיה יעיל:))

רק אור!

נ"ב: מאחר והכוונה הייתה להתוודע לבלוגים חדשים, לא כתבתי כאן את כל האנשים היקרים שאני קוראת אצלם והם אצלי, מה גם שחלקם נמצאים כאן ברשומות כל השנה, או עוד מעט יהיו. אז אני מבקשת מראש סליחה.
וסליחה מכל אלה שהיו צריכים להיות כאן ומפאת קוצר הזמן- לא נכנסו.


וזה האתר של יום הבלוגים::)

Blog Day 2010
נכתב על ידי רק אור! , 31/8/2010 17:46   בקטגוריות יומיום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)