לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

טוב.



אני רוצה כבר לסיים את השנה הזאת:) בא לי להיות אחרי הסמינריון וכל שאר המבחנים, אני זוממת על חופשת סמסטר ארוכה ועל זמן אלול!
בינתיים זה גם אחלה. נוסעים לאוני', לומדים, חוזרים, עובדים, קוראים, מרחיבים אופקים. ב"ה.

ואני רוצה גם לקנות אופניים. ולהתחיל לעשות דברים מגניבים, ולקנות מכונת תפירה.
ושיהיה חורף וגשמי ברכה, כי חורף זה כיף! צעיפים ואקססוריז, וגם כי חרשתי את כל כל בגדי הקיץ שלי:)

 

לא מזמן סיימתי כיפת שטיח בגווני כחול ועכשיו אני מנסה לסרוג כיפת "מרכז" כזו עם דוגמא רק בצדדים, ובינתיים זה ממש משעמם לסרוג הכל באותו צבע בז'י, אז היא מזדחלת לאיתה. אני לא ממהרת איתה, אבל זה באסה שהיא ככה מורידה מוטיבציה כי אני אוהבת לסרוג.

 

יש לי יום חופשי השנה. הוא חופשי כי אני דאגתי שלא יהיה לי בו כלום ואני אוכל לשבת בבית, לטייל, לקרוא ולעשות דברים כייפיים. בינתיים לרוב אין לי עם מי לעשות דברים נחמדים, או שמארגנים דברים מאוחר מדי, אז אני מסתפקת בלנוח ולצאת לסידורים (שניהם דברים שלא היו לי בשלוש-ארבע שנים האחרונות) וזה גם טוב.

 

טוב. אני זזה למלא לי את היום.
שיהיה חודש טוב!
(איזה כיף זה שר"ח טבת הוא בחג, נכון? ממש התלהבתי מזה אתמול!)

בשורות טובות ורק אירועים טובים ומשמחים!

רק אור!

 

 

נכתב על ידי רק אור! , 9/12/2010 10:35   בקטגוריות א"י, תשר"ס, בחיפוש..., מועדים לשמחה:)  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)