לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

שבוע טוב!


אני קצת מזניחה את המקום הזה בזמן האחרון.

 

בזמן האחרון נהייתי טכנאית בזעיר-אנפין.

בעבודה אני האחראית על התיקון של המחשבים רגע לפני שקוראים לטכנאי, והאחראית על הטכני.

בבית, אחרי שאיזה חיבור במחשב התרופף פתחתי אותו וחיזקתי את החלק.

 

אני חייבת לציין שזה מאוד מספק, לראות משהו ששינית והוא מתפקד, וזה משמש אנשים, ויש פתאום אווירה אחרת.

זה הרבה יותר נחמד מעבודה שהיא טכנית ולא מחייכת.

האמת היא שכשיצא לי לומר את זהה לבוסית שלי, היא לא הסכימה איתי, ואמרה שנהוג להרגיש ש"עושים משהו באמת" כאשר מתעסקים בטכני, ופחות בפועל בכל מיני אירגונים וסדרים ומעשים.

אותי זה דווקא משמח כאשר אנשים יוצאים מרוצים.

 

(בפעם הבאה: הייקו. מבטיחה.)

נכתב על ידי רק אור! , 26/2/2011 23:03   בקטגוריות אני, באמצע הדרך, בחיפוש..., מטה לחם  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)