לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

אוי, יש לי מה לכתוב


אבל שוב זה על הגבול שבין אישי לבין ציבורי, בין משהו שהייתי מספרת ובין משהו שלא הייתי מעיזה.


ממה הפסאודו-פחד הזה, שגורם לי לא לכתוב כאן?
נניח, בסיפור הזה שאני רוצה לכתוב יש חשיפה (מי ישמע) של שמי הפרטי, אותו אני משתדלת שלא ייחשף בבלוג.


מצד שני- זה חלק ממני, אז מה עושים עכשיו?


מצד שלישי- מה, בגלל שזה עם שמי הפרטי אז מקומו בפייסבוק? שם אני משתדלת שלא יהיו יותר מדי הלכי-נפש שלי...
מצד רביעי- הסיפור לא מובן בלי השם שלי, ואז מה זה ייתן לי אם אני אפרסם אותו כאן?


 


(ובעצם: אתם גם לא יודעים [לפחות מהבלוג] מה אני עושה השנה, כי זה עלול להיות אווטינג מטורף אם אתם מכירים אותי איכשהו משם, ואז בעצם מה העניין כאן? אוף.)


 


אני לא רוצה להפוך את הבלוג לפרטי, לא רוצה להגביל, אני בעד שוק בלוגים פתוח.
ומצד שני- זה ברור לי שאם אנשים שאני מכירה יקראו כאן זה יהפוך לפייסבוק על פוסטים, וכמות הפוסטים האמיתיים תשאף לאפס (אפילו במה שאני כותבת עכשיו אני מרגישה כנה אתכם, הקוראים, מה שלא יהיה במקרה שאותו אני מזכירה לעיל.)


 

מה עושים? הצעות ייתקבלו בתודה מוחלטת!



פסח כשר ושמח, אנשים יקרים!


רק אור!

נכתב על ידי רק אור! , 11/4/2011 14:39   בקטגוריות הבלוג, אישי, אני  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)