לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

ספרות בעיתון של שבת ומעריב המתחדש


מאז "שישי הגדול" של מעריב קשה מאד מאד לסיים את העיתונים (ישראל היום והנ"ל) בשבת, לא משנה עד כמה היא ארוכה, וזאת כמובן בהתחשב בעובדה שיש לעשות עוד כמה דברים בשבת...

השבת נתקלתי בכתבה משמעותית ב"סופשבוע" של מעריב בסימן 30 למותו של אורי-צבי גרינברג (להלן: אצ"ג) ו100 להולדתה של לאה גולדברג, הכתבה עסקה בהבטים השוואתיים של שירתם ויצירתם וגם בכל אחד בפני עצמו.
ממש שמחתי לראו שיש כתבה בנושאים כאלה, ולא שוב כתבת תחקיר פוגענית או וידויים חושפניים כלשהם (ואגב, כמות הדפים הצהובים ב"רייטינג" מעוררת סלידה.) אלא כתבה פשוטה, מתובלת בקטעי שירה ושונה בהחלט בנוף.

הכתבה בהחלט היתה נעימה לקריאה, מה שמזכיר לי שאת מנחם בן הרבה יותר נחמד לקרוא כשהוא מדבר על דברים שהם טיפ-טיפה יותר משמעותיים מ"האח הגדול". הוא גם טוב בהרבה בשירה ובניתוח ספרותי מאשר בניתוח של התנהגות. למרות שהייתי שמחה לקצת פחות רכילות של ימים-עברו, נהניתי מהכתבה. אני כנראה צריכה להתחיל לקרוא עיתונים אחרים אם אני דורשת נקיות עד-כדי-כך:)

(ובכלל, אמא שלי טוענת ש"מעריב" מאבד את רמתו לאט לאט בעקבות כך שהמגזין "את" מצטרף כל שבוע [הוא לא היה בכלל ירחון? תמהנו.] וטוענת שהרמה נמוכה. אני מאד אוהבת את המדור העיצובי של 'את' אז לא אכפת לי מכל מה שבא אח"כ או לפני-כן)

ובכלל, נזכרתי שאת המדור של בן שעוסק בביקורת כתיבה ו"השורות הטובות בעברית" לא ראיתי כבר שבועיים, אז כנראה שהוא קוצץ בעקבות השדרוגים של "מעריב". ממש חבל.

 

שבוע נהדר! בשורות טובות!
רק אור!

 

 

נכתב על ידי רק אור! , 16/4/2011 21:20   בקטגוריות ספרים רבותי, ספרים!, תשר"ס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)