לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

חג שמח!


אחרי כל כך הרבה שנים שבהם נכנעתי לנורמות הדתיות ואיחלתי למכרי וקרוביי "חג כשר ושמח" והרגשתי רע עם זה, כי זה הרגיש לי חדירה לפרטיות שהיא מוגזמת, ובהתבוננות סביבי ומתוך תפיסה שהסביבה השתנתה ושאני היא קצת יותר אני, כלומר יותר בטוחה במה שאני חושבת, החלטתי לאחל חג שמח.

תפיסה אחרת של המציאות.

 

בהודעות ששלחתי לחבריי לחג איחלתי "חג שמח ומשמח:)" [עידית, זו ההודעה שלא הסכימה להגיע אלייך, החוצפנית.] וחבריי איחלו אף הם ברכות שונות ומשונות, בהם גם "חג טעים" (ששעשעה אותי עד מאוד).

[אבל מי שאיחל חג שמח וכשר, הן בע"פ והן בכתב, קיבל חזרה, כי אם זה טוב לאחל את זה, זה סבבה לקבל, לא?]

 

אני מאחלת לכל קוראי הבלוג הזה ובכלל, שיהיה חג כשר ושמח:)

חג שבו נשמח ונראה את הטוב, חג של אושר ופריחה:)

 

רק אור!

 

נכתב על ידי רק אור! , 21/4/2011 21:20   בקטגוריות מועדים לשמחה:)  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)