לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

שאיפות לשנה"ל ה'תשע"ב


בתקווה שאם זה יהיה כתוב, אני סוף סוף אעשה את זה:)

 

א. ללמוד שפה חדשה.

אמנם התחלתי עם זה כבר שנה שעברה, אבל מסתבר שממש לא הייתי רצינית.
אז יאללה, עכשיו זה הזמן.

 

ב. לקנות מכונת תפירה.

אולי זה לא משהו שיכול להיות מוגדר כ"שאיפה" אבל זה בהחלט משהו שאני רוצה שיקרה.

מה שכן, זה בהחלט דורש השקעה- בעיקר כלכלית.

 

ג. ללמוד שפת תכנות חדשה- ככל הנראה ג'אווה.
למה? כי זה מפתח את המח והמחשבה, וכי זה מעניין לפרוץ את גבולות החשיבה.

וכי ג'אווה היא השפה ה"חדשה":)

 

ד. לסיים עם התואר.

מה שאומר שאני צריכה כבר להיות בטוחה איזה מרצה אני רוצה שינחה אותי, לבחור תחום מחקר, להגיש הצעת מחקר ותזה.

 

ה. לקנות עוד כוננית (או ארון צר) לספרים, פשוט כי עוד מעט לא יהיה מקום, ולקנות את כל הספרים שאני רוצה לקנות.

 

ו. להשלים את הרשימה הזאת.

 

ה' יעזור, וישמח אותי להצליח במעשי ידיי.

 

(ועוד דבר אחד, שאני לא מצליחה לגרום לעצמי להכניס לרשימה הזאת, אבל מקווה שבע"ה יתקיים השנה, בשמחה ובטוב.)

 

בשורות טובות!

שתמיד יהיו לנו שאיפות טובות ונצליח לעמוד בהן!

נכתב על ידי רק אור! , 14/9/2011 20:52   בקטגוריות אני  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)