לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

5248 הודעות שלא נקראו


לאחרונה, גם בעקבות ספר שקראתי (פחות זה הרבה יותר של בבוטאה) וגם בעקבות מחשבות שהיו לי לאחרונה, החלטתי לעשות סדר בתיבת הדואר החדשה של הבלוג.
פעם-פעם, המייל האישי שלי היה המייל של הבלוג, ולא היה אכפת לי. אחרי שהפרו הפך לפרוץ וכל אחד יכל לראות מי מנוי אליו, ביטלתי את האפשרות הזאת ופתחתי מייל חדש לדמות הבלוגרית.


מה שכן, עם הזמן צברתי עוד ועוד בלוגים שאני מנויה עליהם- הספירה האחרונה הגיעה למשהו כמו אלף פלוס-מינוס. כמובן שזה מטורף ואני לא באמת מסוגלת לעקוב אחרי זה אז אני נכנסת רק למי שאני באמת מכירה או מחבבת (לאו דווקא אישית- מספר הבלוגרים שאני אשכרה מכירה הוא אחד- ז"א אחת.:)), או שבא לי לראות מי הכותב ומה התרחש.


 


אז אתמול התחלתי במיון בתיבה. כמובן שאני סנטימנטלית בגרוש אז אני לא מסוגלת לזרוק אותם לפח האשפה הוירטואלי, אלא להעביר אותם לאיזו תיקיה נידחת. שיחקתי קצת עם ההגדרות של הדואר כדי שיהיה לי נח ולרגע שמתי לב לאיזה משהו: מספר ההודעות שהיו לי בדואר הכנכס היה בשלב מסויים מעל 8000, והמיילים שלא נקראו- 5000 וקצת. לא היה אכפת לי שלא קראתי, אבל מה, אני באמת נכנסתי ל3000 ומשהו קישורים? קראתי מעל, נניח, 2000 פוסטים ו-1000 תגובות (בכל ישרא, לא לבלוג שלי...)? זה פשוט מטורף.


מדהים כמה שאפשר לבזבז את הזמן, להוציא אותו על עוד רגע ועוד רגע של "רק לקרוא את זה.." ו"רק להגיב לזאת.." ופתאום אתה מגלה שהקדשת תשומת לב למעל 3000 אירועים.


 


האמת? אני ממש מקווה שצמחתי מכל המעורבות הבלוגיספרית הזאת. אולי אני מכורה, אבל זה לא אותת לי להפסיק, אלא פשוט לשים לב יותר לדרך שבה הזמן מתקדם- לאט ומהר בו זמנית.


 


עבדי הזמן עבדים הם, רק עבד ה' לבדו הוא חופשי.


שבע"ה נדע לנצל את זמננו בתבונה,
אני.


 


(לאחרונה הבנתי שהדרך הכי טובה באמת להצליח השנה היא להתנתק מכל מדיה ולהתחפר בספרייה עם הבלוק הצהוב שלי עד שיהיו לי 150 דפים. אה, וצריך שיהיה בהם גם תוכן:) בע"ה שאצליח.)


 


 

נכתב על ידי רק אור! , 9/11/2011 00:01   בקטגוריות תשר"ס, הבלוג  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)