לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

אינטר-פוסט


הפוסט הזה נכתב בעקבות הפוסט הזה של עידית, ובעיקר החלק הראשון שלו. אני חשה צורך לכתוב שאני כותבת בעקבותיה ולא כקונטרה, אלא דברים שעלו לי ומצאתי לנכון לשתף (אגב, עידית- אני חושבת שהתגובה שלי שם היתה קצת נוקשה. אם את חושבת כך גם- אני מתנצלת, באמת שלא התכוונתי.)

 

אני לומדת. אני לומדת לא כי מישהו מחייב אותי או כי אני נורא צריכה את זה, אלא כי זה מעניין אותי. אני לומדת, למרות שבת'כלס אין לי אף מקצוע שמחכה לי בסוף התואר, ושום מקום, למעשה, לא מחפש בוגרים של התואר וירצה ממש להעסיק אותי.
אני לומדת מהסיבה היחידה- שזה מעניין אותי וכי אני רוצה להרחיב את ידיעותיי- ואולי, וזה בעצם מה שמשותף לכל בוגרי ותלמידי התואר, כהגדרת ברנר: אף-על-פי-כן.

 

הרבה פעמים אני חושבת שעשיתי איזו טעות בדרך. אני חושבת שזה לא סביר שאחרי כמה שנים טובות באקדמיה אני עדיין יכולה לצאת לשוק העבודה ולגלות שעבורי- השוק סגור. כמעט ואין מקצוע שדורש בוגרים של התואר שלי, וגם אם כן זה רק בגלל שלא ממש אכפת להם- מחפשים אקדמאים ותו לאו.

אני חושבת שבאיזה מקום, אפילו שהיה לי כיף אינטלקטואלית בתואר הראשון, היתה כאן איזו טעות, איזו בעיה במערכת.
אני לפעמים נתקלת בזה כשאני פוגשת אנשים חדשים (לא בא לי להגיד את המילה המפורשת, אבל כן, לזה אני מתכוונת.). הרבה פעמים אנשים (אפילו כאלה שלא הגיעו לשלב של לימודים אקדמאים ואפילו לא חושבים על זה) מסתכלים עליי ולא מצליחים להבין את זה.

ושלא תבינו לא נכון- אני עובדת, ועובדת מספיק. אבל עדיין- העובדה שאין לי מקצוע, לפחות לא כזה שאפשר להגדיר (רואה חשבון, עורך דין, עובד סוציאלי, מהנדס.) איפשהו נתפסת כבלתי-נתפסת.

 

אני אולי אפילו מוצאת את עצמי מעריצה אנשים שיכולים לשבת וללמוד מקצוע, שהעובדה שהוא מקצוע הוא ראשון במעלה והעניין בו הוא בעדיפות השניה. אני מעריצה אנשים שמסוגלים לומר: "ואז אני אהיה משהו ואוכל להתמסר למה שאני באמת אוהב".

 

אני חושבת שעד כאן.

בקרוב- רק בבלוג של רק אור!- תיאור יום עבודה טיפוסי:)

בשורות טובות!
אני.

נכתב על ידי רק אור! , 8/2/2012 21:16   בקטגוריות מטה לחם, אישי, אני  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)