לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

הייתי רוצה


להתחיל לחיות כמו שצריך.

 

יש לי פעם בתקופה (די ארוכה - כמה שנים) את התחושה הזו שאני צריכה להתחיל לחיות נכון.

 

עכשיו זה בדיוק זה. וזו תחושה מציקה כזו. קצת עמוסה, קצת נעימה, קצת אופטימית עם ניחוחות של החמצה, אולי? כאילו צריך לפרק כמה לבנים ולבנות אותן מחדש, לטייח, לצבוע, לקנות שידה חדשה, להתחדש. לנשום אוויר של פסח, של התחדשות, נקיון ואביב.

 

ועכשיו יש לי את התחושה הזו שוב, מגרדת מבפנים ושואלת: "מה אפשר לעשות אחרת? איך עושים את זה כמו שצריך? מה צריך לפרק, מה לבנות מחדש, ומה עדיף שישאר כמות שהוא? והעניין הוא שאין זמן  אמיתי להרהר. תעזבנו יום - יעזבך יומיים. ואנחנו כסוס שועט במלחמה, רודפים אחרי הרגע, המחר, הדרישות, הבקשות, הרצונות, ורובם בעיקר לא שלנו. כמעט כולם לא שלנו.

 

אני אסיים כאן.

 

שיהיו לי בשורות טובות בקרוב בע"ה. המון שמחה בע"ה.

 

בשורות טובות :)

רק אור! :)

 

 

נכתב על ידי רק אור! , 4/2/2015 01:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)