לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

טוב נו,


ואני חשבתי שיהיו לי תגובות לפוסט הקודם... ואני חייבת לציין שדי התאכזבתי. שכחתי כנראה את העקרון הבסיסי שאומר כדי שישארו הקוראים הם צריכים שיהיה להם משהו לקרוא. כלומר, צריך לכתוב. ואי אפשר פתאום אחרי כמה חודשים להמציא את הגלגל מחדש ולכתוב ולזכות באהדה.

 

בכל מקרה, יצא לי לעבור ביום חמישי על כמה טקסטי-עבר שלי, בעיקר מהתקופה שבה הייתי שמיניסטית ובת שירות, ומה אני אגיד? התגעגעתי. לא לאני של אז (שמסתבר שהיתה מבולבלת ומחפשת יותר משזכרתי) אלא לכתיבה שלי, לזמנים אחרים.

ומה עוד מסתבר? שאני כותבת בכלל לא רע. אני יודעת לומר את דעתי, כשיש כזו, לנסח רעיון, לנסח מחשבה ולהעביר אותה.

 

ואיכשהו כל הפחד הזה שלי לשבת מול מקלדת ולנסח את עצמי לדעת פחות משמעותי, ואני חושבת לנסות ולפתח את זה. עוד לא החלטתי אם כאן או באכסניה אחרת, אבל עדיין, נראה לי שאעשה את זה. בתקווה שהפחד מחוסר האנונימיות לא ישתק אותי.

 

שיהיה שבוע טוב, מלא ברעיונות מנוסחים.

שבוע שמח ומוצלח:)

שיהיו לנו בחירות טובות ויחוסו עלינו משמים שתוצאות הבחירות יהיו טובות לכולנו.

 

נ.ב: נזכרתי בפוסט הזה של אין מלך בישראל שכתבתי בבחירות 2009. איזה כיף הוא היה! :) מוזמנים גם אתם לנוסטלגיה.

 

נכתב על ידי רק אור! , 14/3/2015 22:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)