לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

גלעד שליט תחי'


ב

בלוג הזה מעולם, אבל מעולם, לא הבעתי את עמדתי הפוליטית. מעולם, אבל מעולם, לא אמרתי שום דבר בעד או נגד השלטון, אפילו על דברים שהיו לי נורא מהותיים וחשובים, כדוגמת ההתנתקות.

דאגתי לשמור על הבלוג הזה נקי מכל צד של פוליטיזציה, מקווה שזה יהיה הבלוג של כ-ו-ל-ם. שאף אחד לא ירגיש לא נוח עם הטקסט כאן.

 

עכשיו לא ממש אכפת לי, כי הפוסט הזה נוקט עמדה מאוד מאוד ברורה. ואם מישהו חושב שהיא לא נכונה לא בגלל העקרון אלא בגלל שהכוונה העומדת מאחור איננה נכונה- הו מוזמן לחשוב כך. זה כבר לא מעניין אותי.

 

היום שמעתי על האולטימטום של הערבים אלינו. (הם לא פלסטינים מבחינתי, כי אין להם זיקה למדינת פלסטין, פשוט כי אין מדינה כזו)הם דורשים שחרור 1500 מחבלים הכלואים במדינה תמורת שחרורו של החייל החטוף, ואם לא- מבחינתם הוא יהיה "תיק סגור" (שיקום כל מי שחושב שהם לא יהרגו אותו. עכשיו תרשו לי לומר לכם שאתם חיים בסרט, ואני מוכנה להוציא אתכם ממנו.).

 

תרשו לי להביע את עמדתי הנחרצת בנוגע לאולטימטום הזה.

אף על פי שאכן זה מאוד אכזרי וציני להפוך חייל חטוף לקלף מיקוח, זה לא מפתיע אותי שכך הם עושים.שום דבר לא מנע מהם גם לבוא למרכז העיר שלי ולהרוג אנשים חפים מפשע בדרכם לוידיומט או בזמן שהם מחלקים סרטים כתומים.

נכון שמדינתנו צריכה לעשות שריר בפני הערבים האלה, להראות שאנחנו שווים משהו ועלינו לא מאיימים, אבל לא על חשבון חייל תמים שעוד לא הספיק לעשות כלום בחיים שלו. שהרי גם אם כל חייו הוא תרם לחברה יש לו עוד המון מה לתת.

 

אבל- (וזה אבל גדול)

 

למען ה'! זה חייל חטוף! תחשבו, כל אחד ואחת מראשי הצמרת המדינית, שזה היה הבן שלכם! הבן שלכם! מה הייתם עושים? לא נותנים ה-כ-ל על מנת לשחרר אותו מזרועות החוטפים האכזריים, חיות האדם האלה?

אם התשובה היא לא- אתם לא ראוויים להיות צמרת מדינית. בעצם אתם לא ראויים להיות בני אדם.

ואל תענו לי תשובה מתחמקת שזה נורא קשור למצב המדיני בשטח, וכל הבלה בלה בלה האלה! אני נורא מצטערת, אבל הרי אנחנו לא עושים כלום עם האסירים האלה חוץ מלהאכיל אותם, להלביש אותם, לתת להם שירותים נרחבים ללא תשלום. האסירים האלה עולים לנו מיליונים ואנחנו לא משתמשים בזה אפילו! מדינת ישראל הוכיחה ומוכיחה, לעולם ובעיקר לעצמה ולמקימיה, כי היא לא ראויה להיקרא "מדינת העם היהודי" אלא אולי "מדינת מי שמתיימרים להיות העם היהודי".

בחייאת, תוכיחו שהחייל הזה חשוב לכם.

כמו שדוד בן גוריון אמר- "תדע כל אם עבריה שנתנה את בניה לידי המפקדים הראויים לכך".

אני לא מכירה אם עבריה אחת שסומכת על הצבא. שמאמינה במפקדים.

קדימה, יש לכם (נכון לעכשיו) שש וחצי שעות. אם אני לא טועה היו מבצעים הרבה יותר גדולים שעשיתם במהלך פחות שעות.

קדימה, תוכיחו, לי ולאחרים, שמדינת ישראל יכולה לעשות דברים למען אזרחיה גם על חשבון האגו הנפוח שלה ושל ראשי שלטונה.

 

אני אפשרת לבלוג הזה להיות פתוח למנועי חיפוש ומתפללת שמישהו יראה את זה (אתם מהחלונות הגבוהים, אם אתם לא יותר מידי אייסוסייטים מלקרוא בלוג...) וישנה את דעתו.

 

ומשפחת שליט- אני רוצה לאחל לכם את כל הטוב שבעולם, שבע"ה תזכו בקרוב לראות את גלעד, חי בריא ושלם בתוך הבית, ותחזרו לחיות חיים כמו פעם.

אני ועוד רבים אחרים מתפללים להשבתו של גלעד הביתה בשלום.

אני מאחלת לכם שה' ישלח לכם כח יכולת והצלחה בכל מעשה ידיכם. באמת- רק טוב.

 

לילה טוב לכולם.

ה'- שלח רחמיך על ישראל עמך. עזור לנו לעשות הדברים הנכונים, כי רק אתה יודע....

נכתב על ידי רק אור! , 3/7/2006 23:14   בקטגוריות אקטואליה, עובר בראש...  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)