לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

שלום, שוב.


אז מה היה לי השבוע?

 

ביום שני החברות באו אליי ולא עשינו כלום. כלומר, התכוונו ללככת לטיילת החדשה ולעשות סיבוב אבל מפאת איחורים של רוב הח'ברה נתקענו בביתי עד די מאוחר ולא עשינו כלום.

זה היה חבל.

 

ביום שלישי הלכנו לבקר את דוד שלי, שלא חש בטוב. משם הלכנו אני וההורים שלי לאכול בחוץ, ומיד כשחזרנו הלכנו לאזכרה של דודה שלי בבית הכנסת. כשהסתיימה האזכרה הלכתי לשירה, שם היינו אמורות לאכול פיצה, דהיינו, לאכול את הפיצה שהבנות לא רצו לאכול אצלי בבית.

שירה גרמה לבנות איכשהו לשבת מול הסרט הפנתר הוורוד, בלי תרגום, מה שגרם לה לנסות לתרגם לנו מה הולך, אע"פ שהבנו, בערך.

בשלב מסויים הצלחנו להתנער מהסרט ואני ושירה הלכנו לקנות פיצה. היה משעשע משהו.

אכלנו פיצה עד להתפקע, וקיבלתי ליווי אישי עד הבית. (איזה כיף לי!:)) בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחברותיי היקרות על שליווני עד הלום. (( חח אני נמצאת בבית וזה ממש מתאים...))

 

ביום רביעי הלכנו לורד, שעשתה לכבודנו פסח בבית, ושלא תבינו לא נכון- הבית שלה תמיד נקי, אבל בכל זאת... היא ואמה הכינו ארוחה לתפארת, שהיתה פרווה עקב ההגבלות המחמירות של תשעת הימים... (תודה ורד, היה טעים והאירוח מדהים).

ורד היא באמת אשת חיל. רצינו לשיר לה את זה אבל אבא שלה היה בחדר ליד ולא היה נעים. בהזדמנות ורד, אל תדאגי, לא נשכח...

 

ביום חמישי הלכנו אני וההורים ליפו, לשוק הפשפשים. חבל שהזמן דחק ולא היה לי כח לחפש דברים יפים לקנות. דגווקא נחמד, אני צריכה לבקר שם שוב.

משום מה התחלתי לאהוב את תל אביב. עד עכשיו לא סבלתי אותה ופתאום ביום חמישי היא נראתה לי עיר כ"כ נחמדה, כ"כ טובה. לא כזו משוגעת כמו שכולם עושים ממנה. לא יודעת מה קרה לי.

על הדרך לשם- אני צריכה לכתוב פוסט נפרד.

חזרנו מוקדם בגלל פגישת הגרעין. הגעתי באיחור וזה היה די קצר. אבל היה נחמד. אולי סוף סוף אנחנו מתחילים להיראות כמו גרעין אמיתי.

אח"כ נפגשתי עם אמא והלכנו לבקר את דוד, שוב.

 

והיום? היום הלכתי לסניף, אחרי המון זמן שלא הלכתי לסניף. קבענו, אני והגרעין, ללכת לסניף והיה דווקא נחמד. הרכז העביר פעולה שדי חלקתי עליה ואח"כ דנו על זה קצת.

אח"כ היתה סעודה שלישית והיה ממש נחמד. אנ אוהבת סעודות שלישיות. אוהבת גם את השירים. במיוחד את השירים.

היה לי טוב דווקא שהלכתי לסניף. כן, מוזר, כי אף אחד לא מכיר אותי כמעט, ורוב החניכים שהכרתי לא בסניף... אבל היה חביב כזה. שיהיה.

 

בת דודה שלי ילדה בת בשעטו"מ. היום בבוקר זה קרה ורק כשחזרתי מהסניף הודיעו לי (הגיוני.)... נחמד לי.

 

בזמן האחרון אני מחפשת את הכיוון של הבלוג הזה. מנסה להבין למה אני הופכת אותו. אז כתבתי עכשיו סוג שונה של פוסט ממה שאני רגילה לכתוב. שיהיה.

 

שבוע מצויין ושנדע רק בשורות טובות!

 

 

נכתב על ידי רק אור! , 29/7/2006 22:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)