לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

אמת בפרסום:)


אז אמת בפרסום קיימת? לאו דווקא. אם קיימת אמת בפרסום היא אמת יחסית, כזו שמגלה טפח ומכסה טפחיים. לא משהו שניתן לסמוך עליו...

על צנזורה בפרסום
אם הספקתם לראות את הפרסומת המעולה שהיתה לYes על טכנולוגיית ה-HDTV החדשה שלהם:) בפרסומת, שחלקה ביידיש, (שנאמר: תסתלק התועייבה מן הארייץ!) , נראים להם שחקנים בלבוש דוסי מרקדים להם כאילו אין מחר, בנסיון לסלק את התועבה הנקראת HDTV.
מסתמן, שבאמת לא היה מחר. החרדים עתרו כנגד הפרסומת (איך הם ראו אותה בדיוק?), והיא הורדה מהמסכים.
כתב על כך אריה אלדד ב"מעריב" של השבת, שהוא לא מוצא כל פסול בפרסומת. הדבר היחיד שיש בה אולי, ואין כנראה לחרדים, לפחות לאלו שעתרו כנגד הפרסומת הזו, זה חוש הומור.

על פורנוגרפיה בפרסום
והנה משהו שאני פשוט לא מבינה. מה, אנשים חושבים שרק גופות מוכרות?
באמת עכשיו, מה כל העניין שפרסומת לכל דבר כמעט יש אנשים בלבוש מינימלי או ללא לבוש כלל? מה זה בא להביע?
ואם החרדים רואים טלויזיה, למה הם לא עוטרים כנגד הפרסומות הללו? הן באמת עוברות את גבול הטעם הטוב.
ואני מתכוונת בעיקר לפרסומות של קרליין (איזה יופי את נראית) והאגיס.
הפרסומות הראשונות של קרליין עוד היו נסבלות. האחרונה עברה את גבול הטעם הטוב.אני לא צופה בטלויזיה בשביל לראות רגליים משתלחות מאמבטיה!
ואני בת! אם לי זה מפריע, אז בוודאי יש בנים שזה מפריע להם הרבה יותר!
ותסלחו לי על הבוטות, אבל מי שחפץ במראות כאלה- מחפש ומוצא.
הפרסומות של האגיס, יסלחו לי הפרסומאים, שבוודאי כוונתם היתה טובה (באמת? זה המקסימום שלכם?) אבל הפרסומת הזו גובלת בפדופיליה. פשוטו- כמשמעו.
התינוקות שם ערומים לגמרי! ולפעמים עלה בודד מסתיר את הנחוץ הסתרה...
שה' ישמור! מה הם חשבו לעצמם? ומה לעזאזל חשבו ההורים של הילדים האלה?
מה יחשבו הילדים האלה עוד 15 שנה, כשיעמדו על דעתם???
אני פשוט לא יכולה לראות את זה...
אגב, לחגיגה גם מצטרפת הפרסומת למגבונים לחים של חברה מסויימת (כשאנסה להתחמק מלהביט בפרסומת אשתדל לזכור את שמה) שבה, גם, התינוק ערום לגמרי!
אני פשוט לא מבינה את זה! כבר נגמרו לי המילים לתאר את האפסורד!
החברה היא פמפרס^^ לא הספיק להם בפרסומת לחיתולים כנראה...
ואני יכולה להוסיף לרשימה גם את החברה של מייבשי הכביסה, שמכבסת רק שכמיה דקה שמגלה טפחיים ולא מכסה שום דבר באמת...
ולא לדבר על חברות הקרמים למיניהם והשמפואים, שמזמן איבדו את הקו האדום!
די, מתי אנשים יתחילו להבין שלפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר זה לא מתוחכם- להפך, זה גס וממש מגעיל.

על שקרים בפרסום
בדרעכי לאוניברסיטה צדו את עיני פרסומצות של יואל גבע- "בגרות-זה כל מה שאתה צריך" או משהו כזה. [זה לא הנוסח המדוייק אלא הרעיון הכללי. אם מישהו נתקל ורוצה לתקן אותי-אשמח]
זה באמת שקר גס! מי לא יודע, שבשביל להסתדר בחיים צריך פסיכומטרי?
וגם אז, שיהיה גבוה, ושהשילוב בין הבגרויות לפסיכומטרי יהיה ראוי וכו' וכו'.
נו באמת. אי אפשר באמת להסתדר רק עם בגרות.אני לא מאמינה שמישהו קנה את הלוקש, ועדיין- חבל עליכם, מפרסמים יקרים, להוציא כסף על פרסומת שקרית.

על רומנטיקה בפרסום
אוי, זה כ"כ מצחיק לראות את הפרסומת של ישראכארט על שני החייזרים שיוצאים לדייט!
פשוט אין גבול נלכושר ההמצאה, נכון?
אז נכון, אולי הביצוע לא יותר מידי מוצלח ויכלו ללהק את זה יותר טוב, אבל עדיין- פרסומת חמודה להפליא.

הכל נשאר במשפחה
והספקתם לראות את הפרסומת החמודה להפליא של RC קולה בסגנון המערב הפרוע?
דוגמא לפרסומת טובה, שיודעת לאיזה קהל יעד היא פונה ומצליחה גם, לראשונה, להגיע, בניגוד לפרסומות הנ"ל^^^ שאולי מושכות את העין אבל לא מעבר לכך.

-אמרתי פעם שבא לי להיות פרסומאית? פשוט- פרסומות טובות גורמות לי לקנא בקופירייטרים ובפרסומאים וכשאני רואה פרסומת גרועה אני חושבת- היי, אני הייתי יכולה לעשות את זה טוב יותר! ובנימה אופטימית זו, שבה אני מבינה שאני רוצה להיות יותר מידי דברים ועליי להתמקד (לא, זה לעולם לא יקרה מבחירה.) אסיים.-

שבוע טוב!
רק אור!

נכתב על ידי רק אור! , 5/1/2008 18:48   בקטגוריות עובר בראש..., סתם ככה בכללי...  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)