לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פתחי לי אחותי


לא התכוונתי לכתוב פוסט היום, ובטח לא על הנושא הזה, אבל ה' גלגל כך וזה לטובה בע"ה.

היום ישבתי קצת על ש"ב, לא משהו שאני צריכה להגיש ודווקא ברמה לא כל כך גבוהה, ולמרות כל הנ"ל זה היה נראה לא פתיר.
מה עושים? אף אחד מהאנשים שלומדים איתי לא אמורים לעשות את השאלות האלה, כך שאין למי להתקשר.
אז ביקשתי ממנו עזרה.
וקיבלתי. הוא כל כך גדול. פשוט מלך.
אני לא אומר לכם שהיתה לי הארה ועכשיו אני פותרת כל דבר בלי בעיה. כמובן שהכל צריך השתדלות ורצון, אבל זה היה כל כך.. מוחשי.
ב"ה, שאני אזכה לשמחות ותמיד אכתוב כאן דברים טובים כאלה ואזכה לבשר בשורות טובות:)

חברה שלי שלחה לי מייל עם תפילה נפלאה. תקראו ותבינו עד כמה היא שונה מכל התפילות הרגילות, כי היא הפוכה אך אולי משם מגיע כוחה.
ובמילה אחת- תודה.

-התחל תפילה-
מלך מלכי המלכים, הקב"ה אדון עולם, ריבונו של עולם תודה
תודה על רוב ריבי רבבות פעמים שעזרת לי , תמכת בי, הושעת אותי, הצלת אותי, שמחת אותי, ריפאת אותי, שמרת עליי, עודדת אותי.
תודה שאתה תמיד איתי

תודה שאתה נותן לי כוח לעשות מצוות, כוח לעשות מעשים טובים, כוח להתפלל
תודה על כל הפעמים שעזרת לי ולא ידעתי להגיד תודה

תודה על החסדים שאתה עושה עימי בכל רגע ורגע
תודה על כל נשימה ונשימה שאני נושמת.
ותודה לך מלך מלכי המלכים גם על הדברים שאין לי.
תודה לך שקשה לי לפעמים.

תודה שקצת עצוב לי לפעמים, כי הכל לטובתי, ואפילו לא תמיד ראיתי שזה לטובתי .
עמוק בלב אני יודעת שכל מה שמגיע ממך, הוא הדבר הטוב ביותר עבורי ,והוא
נעשה במיוחד בשבילי, בהשגחה פרטית מדויקת ומושלמת, כמו שרק מלכי
מלכים יכול לעשות.
תודה שלפעמים קשה לי, כי רק ככה אני יודעת להעריך את הטוב, רק אחרי שנמצאים בחושך, אפשר להעריך את האור.
תודה על החיים הנפלאים שנתת לי.

תודה על כל דבר הכי קטן שיש לי, כי את הכל אתה נ ת ת לי, ולא אף אחד אחר
תודה שאתה תמיד שומע את התפילות שלי.

בורא עולם אני מבקשת סליחה מעמקי ליבי אם היו פעמים שלא הערכתי את מה
שנתת לי , ובמקום לומר לך תודה רק התלוננתי.

אני עפר ואפר
ואתה כל העולם

אנא אל תרחק ממני לעולם.
-גמר תפילה-

ועל כך נאמר: "פתחו לי פתח כפתחו של מחט ואני אפתח לכם פתח כרחבו של אולם".
לפעמים צריך רק לבקש, לפעמים ה' כל כך רוצה להושיע אותנו ורוצה שנבקש, שנאמר לו: "ה' אלוקים, אנחנו צריכים אותך."

רק טוב, שנדע ונשמח ויהיה לנו רק טוב:)
רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 1/4/2008 23:23   בקטגוריות קצת רוחניות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)