לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

:)


אני אחייך לי ככה סתם.

(לא, אין עדיין סיבה ממשית. פשוט יהיה טוב. באמת.)

האפשרות לאושר אמיתי קיימת.
בוא תבוא.

בשורות טובות, אנשים!
רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 20/6/2010 00:27   בקטגוריות אז מה? אתה בא לכאן הרבה?, תואר ראשון:) שנה ג', רגעים של חסד, פנאי, בחיפוש..., א"י, באמצע הדרך  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרוגים 2.1


רק אני בכיתי בחתונה של יפעת ואמיר?

ואם כן, מה זה אומר?



נכתב על ידי רק אור! , 4/1/2010 21:25   בקטגוריות אישי, מועדים לשמחה:), פנאי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נסתרות דרכי האח הגדול


לפעמים צריך משהו שכל כך רחוק מכל מה שטבעי ואמיתי על מנת להבין את החיים שלנו, נראה כאילו צריך להתרחק מהחיים על מנת להבין אותם באמת. כמו אחרי שקוראים ספר מדע בדיוני ופתאום החיים נראים אחרת, כמו אנשים שמספרים על חוויות חוץ-גופיות-
פתאום יש משמעות לחיים, פתאום יש עניין.

כשאני מססתכלת על "האח הגדול" פרי יצירת מוחם החמדן של אנשי "קשת" (וזה בסדר גמור, הם עובדים בזה) אפשר להבין משהו עלינו, על החיים שלנו כבני אדם.
על הצורך שלנו לתקשר, להבין, לקבל שכר ועונש.

אני רואה אנשים הולכים לחדר האח הגדול ומדברים אל מצלמה ממצמצת בחדגוניות, מאושרים מתגובה לקונית חסרת סימני ניקוד והבעה, אני תופסת את זה כהתבודדות.
כדיבור עם ההוא שיושב שם למעלה ומחליט מה יקרה עוד רגע- כולם ידיחו כלים או יזחלו שבוע או יהיו מועמדים להדחה.
מישהו לומר לו מה עובר עלינו, ממה נפגענו, ממה יש לבקש סליחה, מה אנו צריכים לתקן- קודם בעצמנו ואח"כ בחברה.

מישהו שרואה הכל ושומע הכל ולמרות שהכל ידוע מראש (והייטיב לכתוב גלעד יהודאי בכתבתו המיניאטורית במוסף התרבות של מקומוני "מעריב" על עד כמה הצופים הם הם השבויים שלא מרצונם, מואכלים המידע המעובד והמאובד לפי צרכי ורצון ההפקה וגו') הוא שם, רואה ומנסה לתקן עוולות, נותן לחם לשבוע ומים לשתות.

אני חושבת שזה חסר לעם, לכולם.
אני חושבת שמרוב שאנשים התחילו לקדש את הדת קצת שכחנו את האל.
איכשהו בסבך המצוות וה"תפילין, אחי?" והחילול שבת האינסופי שמגוייס לשמירת השבת- אלו ואלו, מכל חלקי הסקאלה של שמירת המצוות, קצת איבדו את זה שיושב שם למעלה (בכל מקום בעצם) , זה שברא אותנו בצלם ולפעמים סתם ישמח שנגיד לו:
"אתה יודע אבא, היה לי יום ממש טוב היום, הספקתי כל כך הרבה ועזרת לי לשמוח למרות שקשה. אמנם זה היה יום מטורף, ולא נטול רגעים לא קלים, אבל בסך הכל- אתה גדול."
נכתב על ידי רק אור! , 22/11/2009 23:13   בקטגוריות קצת רוחניות, פנאי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)