לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איזה מגניב!


ישבתי עכשיו בחדר מחשבים, אכלתי לי את הלחמניה הקטנה שקניתי עם הטחינה הפיצית והייתי מרוצה ממש.

כשבאתי לקום נזכרתי שלא בירכתי, אבל את הסידור לא לקחתי איתי היום.

מה עושים?

 

גוגל "ברכת המזון"
ותראו איזה אתר מגניב מצאתי:)

 

כן כן.

והם אפילו הוסיפו את התוספת של עשרת ימי תשובה!

 

גמר חתימה טובה!

 

(אה, ואני חייבת לכתוב כאן פוסט על איך מצאתי תשובה לפוסט הקודם.)

 

רק אור!

 

נכתב על ידי רק אור! , 16/9/2010 13:26   בקטגוריות רגעים של חסד, קצת רוחניות, דתי-לאומי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקשיבו,


היה היום ממש נחמד.

לא משנה שחלמתי כל הלילה שאני מרצה והחומר לא קשור לכלום וזה נורא ואיום ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי וקמתי הלומה,
לא משנה שהתעוררתי וישר רצתי לחפש חומר בויקיפדיה האנגלית (ומצאתי! הידד לי!)

היה ממש נחמד היום.

אז זהו, עוד שלב אחד (שדי חששתי ממנו) מאחוריי:)

בעז קדימה!
בשורות טובות והרבה הצלחות!
רק אור!

(אה, ובדרך חזרה כתבתי שני הייקואים, עוד לא החלטתי איפה לפרסם אותם, אבל זה כיף גדול!)
נכתב על ידי רק אור! , 5/8/2010 00:27   בקטגוריות תואר ראשון:) שנה ג', רגעים של חסד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי


אני יודעת שאולי אין לי זכות לומר את זה, אבל נמאס לי.
מהכל.

ויש לי מבחן בשבוע הבא ואני לא מסוגלת ללמוד, לא מסוגלת.

אוף.
ואני יודעת, זה רק פוש אחרון ונגמר, וזה הכי חשוב מבחינתי עכשיו, ואני צריכה להשתדל.
וה' יעזור, באמת.

אוי, אני צריכה אותו^^ קרוב אליי עכשיו, צעד בצעד.
צריכה אותו איתי, שיעזור לי לעבור את זה, להצליח.

בבקשה.
בבקשה בבקשה.

נכתב על ידי רק אור! , 29/6/2010 18:40   בקטגוריות תואר ראשון:) שנה ג', קצת רוחניות, רגעים של חסד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)