לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על שפעת חזירים בסירה וימים ארוכים


המרצה שלנו בקורס אחד חולה. מה זה חולה? הוא משתעל בלי סוף, שבוע שעבר הוא לא הגיע איזה יום יומיים המסכן, והוא מדבר חלש-חלש-חלש, מה שמחרפן את כולנו, כמובן.
באמצע השיעור פתאום נכנסה מישהי עם פתק קטן והעבירה אותו אליו בדיסקרטיות שלא מאפיינת אפילו אנשי מוסד (כלומר, כך שכולנו נסתקרן בטירוף והשיעור לא יוכל להמשיך)..
הוא קרא, חייך, צחק, ואז אמר: זו היתה דנה מהמעבדה שלי, והיא ביקשה שאני ארגיע אתכם בעדינות שאין לי שפעת חזירים, סתם צינון ושיעול...

היה מצחיק:)




השבוע נסעתי לדרום ועברתי מחלף הסירה.
זו היתה הפעם הראשונה שחשבתי למה בעצם, קוראים לה "הסירה" ולא סתם צומת הרצליה פיתוח...
ואיכשהו נזכרתי... (מתח באוויר) בסירה:
|מישהו מבין איך מעלים לפה תמונה מויקיפדיה וגם נותנים קרדיט כמו שצריך?|
אם ייצא לי, אני אצלם אותה בהזדמנות...
אוף, הרסתי את הפאנץ'.




הלימודים באמת התחילו, ויחד איתם הנסיונות הקטנים, לעשות ש"ב, להבין את החומר, להצליח.
הרבה הצלחה לי:)

רק אור!
(שמבינה שהבלוג קצת מת לאחרונה, וכואבת ממש.)
בשורות טובות!
נכתב על ידי רק אור! , 18/11/2009 22:48   בקטגוריות באמצע הדרך, חוויות הנאות ושאר ירקות, תואר ראשון:) שנה ג'  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועידה דה דה


סיפרתי לכם על מסיבת פורים של הגרעין התורני בעיר, אליה הלכתי עם חברות שלי.
כבר משבוע לפני פורים ניסיתי לשכנע את אייס גירל לבוא למסיבה הזאת, והיא בתירוצים שונים ומשונים אמרה שלא בא לא והיא לא רוצה לבוא למסיבה שהיא בני עקיבא בתחפושת (אפרופו פורים).
ביופ פורים עצמו, דיברתי עם שירה ואמרתי לה שניסיתי לשכנע את אייס גירל לבוא, ללא הצלחה. לאחר מכן שירה התקשרה ואמרה שאייס גירל הסכימה, ושנלך.
מאוחר יותר שאלתי את אייס גירל מה גרם לה להסכים כששירה שכנעה אותה, ולמאן כשאני ביקשתי אותה לבוא.
התשובה היתה פשוטה: "כשזה לא בא מכיוון של בני עקיבא..."



(ואני בכלל לא מחשיבה עצמי בני עקיבא, אולי קצת.
אולי פעם הייתי. אולי אני פשוט לא מסוגלת להתנער מזה.
בטוח.)



ועידה היא פעם ב-4 שנים ומטרתה היא לנתב דרך לתנועה באופן כללי וסניפי. החלטות הועידה מתקבלות על ידי בוגרי הסניף (בני השבט האחד מעל החדש ומעלה) ויישומן הוא לטווח הארוך- כאמור, 4 שנים.
בועידה האחרונה שהיתה בסניף, הייתי בוגרת מהשבט שהיה אמור להכנס להדרכה. אני זוכרת שהיה לי מה לומר אבל לא נתנו לי לדבר. היו המון בוגרים הרבה יותר גדולים שזכות הדיבור ניתנה להם. חלק דיברו שטויות.
עזבתי מוקדם אז, אבל הייתי בהחלטה על הקמת הגרעין, גרעין שהשתתפתי בו מהתחלתו ועזבתי בשנת השירות.
כתבתי על הגרעין כאן, אבל מעט.



הזכירו לי שיש ועידה בניעקיביסטית. חשבתי הרבה על אם ללכת ובסוף החלטתי שכן. אני לא אלאה אתכם במה היה ואיך אבל רק רציתי לכתוב על ההרגשה שלי.



הרגשתי שהגעתי הביתה, אחרי הרבה הרבה זמן. הביתה. היה לי כיף.
הכל חזר אליי, ההרגשה הבניעקיביסטית הזאת של להיות שם, להרגיש חלק ממשהו גדול.
רק כשחזרתי הבנתי מה זה להיות בוגרת.
לא הייתי בסניף כ"כ הרבה זמן, בעיקר כי הסניף מטבעו קולט ילדים קטנים ומשגר ילדים בוגרים יותר להדרכה ובזה נגמר הסיפור. אין מקום לבוגרים בסניף למרות שנעשו כל כך הרבה נסיונות להכניס בוגרים לסניף.
אולי כבר יש ואני סתם מלהגת לריק.
(הקוראת הקומונרית מוזמנת לכתוב את דעתה, כמובן בלי להכנס לפרטים מזהים עליה ועל הישוב:))



[היתה כאן פסקה שמחקתי. אני לא יודעת אם זה אישי מידי אם לאו.
שיהיה רק טוב, עדכונים הקשורים לבנ"ע יבואו בזמנם ובעיתם.]



שבוע עמוס מחכה לי. יש לי מחר אנסין באנגלית (האחרון עד לבחינה הסופית) שאני חייבת להצליח בו, וביום חמישי בוחן (יכלו לקרוא לזה מבחן מסכם באותה המידה) במעבדה על ארבעה ניסויים, מה שיגרום לי כנראה לשנן נוסחאות כימיות עד כדי מלמול מתוך שינה.
[סתם נו, נראה לכם שאני אשן בכלל?]
שיהיה שבוע מוצלח לכל עם ישראל, ולי בתוכם!
ב"הצלחה רבה לכל אחד עם מה שהוא חפץ בו, ושיהיה רק טוב!
אוהבת, ומייחלת לשמחה אמיתית,
רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 29/3/2008 23:52   בקטגוריות תואר ראשון:) שנה א', חוויות הנאות ושאר ירקות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בת שישים פוקחת עין


בדרך כלל, אני לוקחת קווים קבועים לאוני'. לא היום.
עמדתי בתחנה והחלטתי לברר אם יש עוד קויוים שמגיעים לאוני'. שאלתי כל אוטובוס שבא, עד שאיזה נהג ענה לי שכן.

עליתי. ישבתי במקום הראשון, מימין לנהג, התחלתי לשמוע מוסיקה ולקרוא, עיסוקיי הרגילים משהו בזמן נסיעות.

פתע פנה הנהג פניה חדה ומצאתי עצמי ברחוב לא מוכר, כל כך שונה מהמסלול הרגיל שלי, המכאני משהו.
הנחתי את הספר בצד. קראתי את פניהם של האנשים, לקחתי חום מהם והחזרתי להם חיוכים ואהבה.
אהבה של עמ"י כזאת, לאנשים הפשוטים והרגילים, שעולים על אוטובוס עם עגלה ועומדים בנסעה כי "זה רק שתי תחנות", לאלו שיושבים ונראים כאילו עול העולם רובץ על כתפיהם, לצעירים שנראים כאילו הם כאן באיזה תעתוע חולף ולמבוגרים שחיים כאלו זה הזמן להינות.
כל כך הרבה סוגי אנשים, כל כך הרבה מחשבות, כל כך הרבה יעדים שה' זימן לעלות על אוטובוס אחד, זמני.
איך לעשרים דקות היינו מאוחדים כל כך, נתינים של מנוע ונהג.

ירדתי מהאוטובוס ואמרתי לנהג תודה, ויום טוב.
עשה לי את היום, מגיע לו:)
[תודה ה', שזימנת לי את החוויה הזו, למדתי ממנה כל כך הרבה. תודה.]




אני חושבת שאני נמצאת עכשיו באיזושהי צומת, למרות שלא אמורה להיות לי כזאת.
קרו כמה דברים לאחרונה שגרמו לי לחשוב, ואני לא יודעת...
אני צריכה זמן לנוח קצת, לחשוב על עצמי ואל עצמי.
אולי אתנתק קצת {למרות שאני לא יודעת אם זה יבוא ידי ביטוי בבלוג.}

שיהיו לכולנו מחשבות טובות, בריאות איתנה וכמובן-
רק אור!

נכתב על ידי רק אור! , 12/3/2008 23:18   בקטגוריות אנשים טובים באמצע הדרך?!, חוויות הנאות ושאר ירקות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)