לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: .... לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוהביי


בשיטוטיי הנרחבים באינטרנט נתקלתי בציטוט הזה:
"שלשה אינם נודעים אלא בשלשה דברים,
העניו בשעת כעסו, והגבור במלחמה, והאוהב בשעת הצורך"
(ספר חסידים, קכא)

ותהיתי לעצמי, בלי יותר מדי דקדקנות, מי מאוהביי היה שם בשעת הצורך.
אני עדיין תוהה.

נותר לי רק לקוות, שאהוביי, כשיעשו את אותו מבדק זמני, ימצאו אותי כאוהבת.

בברכת חג שמח,
בניסן נגאלו ובניסן עתידים להגאל.
מי יתן ונזכה כל אחד ואחת מאיתנו למצוא את הגאולה האמיתית הנכונה והראויה שלנו, כפי שאנו רוצים וה' מוצא לנכון ולטוב, ונהיה שמחים.
רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 7/4/2009 00:38   בקטגוריות אנשים טובים באמצע הדרך?!, מועדים לשמחה:), מהווי החבורה...  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולהרגיש בלי


בשעה כזאת של הלילה, אני מוצאת את זה משעשע.
וזה טוב, כי פורים, וזה עדיף על לבכות.

לא בא לי לשתף, רק לכתוב את התחושה, כדי לזכור להבא.
להתחשל, כמו אחרי כל דבר.


יהיה טוב.
כבר עכשיו טוב.

רק אור!
נכתב על ידי רק אור! , 10/3/2009 03:13   בקטגוריות בחיפוש..., מהווי החבורה..., אנשים טובים באמצע הדרך?!, מועדים לשמחה:)  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב שלא


אני מנסה לכתוב כאן כ"כ הרבה זמן, וכל פעם זה נדחה. אני חייבת לכם כ"כ הרבה דברים (אני חייבת לעצמי, יותר נכון לומר אבל בכל זאת...)

יצאתי לחופשה, ואחרי אופוריה של יומיים שלאחריהם הגיעה שבת קודש, הבנתי שלא טוב לי ככה, וחיפשתי עיסוקים. אז סידרתי, ארון, ועוד אחד, ועוד אחד, וכשגמרתי בחדר שלי עברתי למטבח, ואח"כ לעוד חדר בבית, עד שנגמר מה לסדר.
ועכשיו אני רוצה לצבוע את הקיר אצלי בחדר לתכלת, ועוד קיר בצהוב, ובעצם מתעכבת עם זה רק בגלל שאבא שלי צריך לקנות לי כף שפכטל.

היום יש חתונה של בן של מורה שהייתה איתי בצוות שנה שעברה. [מוזר שאני אומרת "שנה שעברה" על לפני שבועיים, לא?] ואני שמחה אבל זה גם מוזר לי. אני מקווה שיהיה כיף. השם של משפחת החתן נשמע מוכר, ואני תוהה אם אמא שלו לא לימדה אותי מתישהו בתיכון. [זה יהיה ממש מוזר אם כן, כי אז חצי תיכון יהיה שם וישאל אותי שאלות על מה נשתנה בשנה האחרונה ומה אני עושה שנה הבאה וכו', וזה יהיה גם מוזר להסביר לכולם איך אני קשורה בכלל.]

בהזדמנות חגיגית זו [שאני כבר מעדכנת] אני חייבת לומר לש.מ ולורדה חברותיי תודה ע-נ-ק-י-ת על השבת הנפלאה שהן ארגנו לנו בדירה בירושלים עיר הקודש. היה ממש כיף, יקירותיי! יישר כח על הארגון ועל בכלל, ועל זה שלא נשארנו רעבות אפילו לרגע!

עכשיו שמתי לב שהכותרת ממש צפונית. הכוונה דווקא הייתה טובה.
סמילקי, יש לך עיר יפה [ונקיה ברמה שלא תיאמן] וקניון ענק[!] אבל למה אין תחנה מרכזית???
{אה, והצירוף של המילה "צפונית" ועירו של סמילקי היתה מקרית לגמרי. מבטיחה.}

אה, ושכחתי לכתוב מזל טוב לכל המתחיילים בני הישיבות באשר הם. ב"הצלחה רבה רבה! [אני מניחה שעוד אזכיר את זה בערך עוד חצי שנה, כשתתגייסו.]

זמן אלול נפלא לכולם!
נכתב על ידי רק אור! , 19/8/2007 15:50   בקטגוריות סתם ככה בכללי..., עובר בראש..., מהווי החבורה...  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)