לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ארבעה


אולריך שאל, מילולי עונה:

 

ארבעה דברים שיש לי מהם קצת פחות מהממוצע ( יחסית לסביבה הקרובה):

 

ילדים.

זוגות נעלים.

גודל ציצים.

נכסים.

 

ארבעה דברים שיש לי מהם טיפה מעל הממוצע (יחסית לסביבה הקרובה):

 

סנטימטרים בגובה.

חלב בקפה.

אהבה.

כח בזרועות.

 

ארבעה דברים שיוצאים לי לגמרי מהבפנים בלי הרבה שליטה:

 

קטעים מסוימים בכתיבה.

נזלת בריצות של החורף.

אורגזמות.

שאגות בשלג או בים תוך כדי גלישה.

 

ארבעה דברים שחסרים לי:

 

סיגריה בין השפתיים.

אופנוע בין הרגליים.

אסרטיביות.

חברים.

 

ארבעה דברים שאני גרועה בהם:

 

שיחות אינטלגנטיות על ספרות.

שיחות אינטלגנטיות על פוליטיקה.

שיחות אינטלגנטיות על מוזיקה.

שיחות אינטלגנטיות על סרטים.

שיחות אינטלגנטיות על... אופס, אמרנו רק ארבעה.

 

ארבעה דברים שאני טובה בהם:

 

חקירות נגדיות.

דבקות במטרה.

לראות לבפנוכו של אנשים.

ניואנסים ונימים של החיים.

 

ארבעה דברים שמביכים אותי:

 

לעשות פרויקטים מיושנים.

לעשות קקי במקומות שאיני מכירה.

לחזור למקום אחרי שכבר אמרתי שלום.

להגיב אצל מישהו ולא לקבל תשובה.

 

נכתב על ידי , 26/7/2006 08:41  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)