לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

שרשור 2


אתם כבר מכירים את התרגומון של גוגל, נכון? יש אותו במורה-נבוכים שלי.

<===== שם
זה עייסק מאד נוח ונפלא לתרגום מילה פה, מילה שם. משפטי פתיחה בחוף הים.
אבל כשמדובר על שרשור תגובות מנצח...
זה אולי לא הכלי הראשון שהייתי בוחרת בו...






נוי נוי (האתר שלי) , 14:27 21/10/2003:
משוחדת אנוכי. גם אם תגיד לי בצרפתית "וו-זה אוויי און אינפלמסיון דה גנסיב"

(יש לך דלקת חניכיים) אפול שדודה בזרועותיך.
לך על זה.

 

CatBoy (האתר שלי) , 01:56 22/10/2003:
ז'ה סופרה דה וומיסווה. (אני סובל מהקאות)איך?

קיפוד כזה (האתר שלי) , 02:19 22/10/2003:
מה פסוריאזיס נה מונטרה פה דאן לה בוז'י לומייר.
["לא רואים את הפסוריאזיס שלי באור נרות" איך?!]

CatBoy (האתר שלי) , 02:27 22/10/2003:
נקרעתי במשך דקה תמימה.
אבל, למה הטיזינג הפרוע הזה? את נשואה.

 

נוי נוי (האתר שלי) , 02:46 22/10/2003:
[מתערבת: נשואה נשואה, אבל עוד לא מתה]

קיפוד כזה (האתר שלי) , 02:24 22/10/2003:
ז'ם לה לזארד סוקרה אן מון פום-פאטה אן קרוט.
[אני אוהבת לטאות מסוכרות בפאי תפוחים הפריך שלי. איך?!]


 

נוי נוי (האתר שלי) , 03:05 22/10/2003:
וולה-וו דבינר או מון דואיגט אטייט אבאנט?
[התוכלי לנחש היכן האצבע שלי היתה קודם?]

 

קיפוד כזה (האתר שלי) , 03:08 22/10/2003:
אה סטה לה רספונס קי מה פה לה פיפי דאן מה קולוט!

זאת היתה התגובה שגרמה לי לעשות פיפי בתחתונים...]




קיפוד כזה (האתר שלי) , 03:00 22/10/2003:
סגרנו.
מה שנקרא
"אינז'קטה סור מואה, אה ז'ינז'קטראי סור וו."
"און מאן לאווה און מאן."
[השפריצי לי ואשפריץ לך. יד רוחצת יד.]
למה רק לי את לא מציעה טובות מין תמורת הצרפתית המפוקפקת שלי? :-O

 

נוי נוי (האתר שלי) , 03:08 22/10/2003:

"פורקואה קה סון ספסייאל אבק ווס"
[כי איתך זה מיוחד. את לא עוד סטוץ.]


 

קיפוד כזה (האתר שלי) , 03:11 22/10/2003:

~הולכת שבי אחרי המילים הכנות שלך~


 

נוי נוי (האתר שלי) , 03:12 22/10/2003:

תעזבי את חתולי בשבילי אם אבקש ממך?

קיפוד כזה (האתר שלי) , 03:18 22/10/2003:
Avez-vous entendu parler de la recherche espagnole?
!!!Chiots
אוי! רציתי לכתוב לך: "שמעת על האינקויזיציה הספרדית!? כלבלבים!!"

ותראי מה קרה!




תרגום למתקשים!
האיום המרומז: "שמעת על האינקויזיציה הספרדית? הם כלבלבים לידי!"
כשהופכים אותו ל"אנגלית":


"Did you hear about the Spanish Inquisition? They are puppies next to me!"


לפורטוגזית:


"Você ouviu-se sobre o inquisition espanhol?  São filhotes de cachorro ao lado de mim!"


ובחזרה לאנגלית...
קורה לו משהו נורא... ובכן... לא מאיים.
משהו כמו: "!English Pig-Dogs" מהגביע הקדוש הזכור לטוב:


"?You one heard on inquisition Spanish
!They are younglings of dog to the side of me"


אבל הכי טוב זה להעביר אותו דרך צרפתית.
ללא מילים.


1. לאנגלית:


 Did you hear about the Spanish Inquisition?   They are puppies next to me!


2. לצרפתית:


Avez-vous entendu parler de la recherche espagnole?  Ils sont des chiots à côté de moi!


3. חזרה.. (et voila! (and veiled


"?Did you intend to speak about Spanish research
!They are pups beside me"


שעות של הנאה מובטחות לזקנים נשים וטף.





דבר החלושס: "טוב, ככה זה בטלנים."

נכתב על ידי , 11/11/2003 18:07  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)