לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

אבא למופת-יומיים עסוקים-הוא מת נתגעגע.לא.


היום בדרך הביתה, האמת בדיוק כשנכנסנו הביתה, אמא שלי שאלה אותי אם אני יודע מי צילם את הסרט החדש של אורי זהר והבן שלו.
הייתי צריך לדעת. אבל עניתי שאני לא יודע.
אבא שלך היא ענתה לי. היה כתוב שהוא הצלם במאי ועורך. מתאים לו חשבתי לעצמי.

 

טוב שאני לא יודע מזה חשבתי לעצמי. כל הסרטים שהוא מצלם. אין לי חלק בזה. הוא אף פעם לא שיתף אותי. הוא אף פעם לא היה. עדיף.
גם לא ידעתי בזמנו שהוא צילם את הפרופגנדה של אריה דרעי "אני מאשים". ופעם גם לא ידעתי שהוא צילם את כל תשדירי הבחירות של ש"ס. את כל אלה אני מקבל בדיעבד. אבל עכשיו אני יודע. ואני לא חלק מזה. ואין לי שום דבר מזה. והמחשבה היחידה שעולה לי זה מה היה אילו.
מחשבה רגילה. מזל שאני רגיל.





יומיים עסוקים. חשבתי על המשקעים. הייתי שמח להיות בלעדיהם. אבל אילו הייתי בלעדיהם, משמעו שגם הייתי בלי לקחים ולְמַדִים שקיבלתי. ואישית, אני לא מוכן כעת לוותר על השיעורים שקיבלתי- כנראה שאצטרך לחיות עם המשקעים .
אני חוזר עייף, אני טוחן את המוח, אתמול ממש אהבתי את זה, היום התעצבנתי, אבל הדבר נעשה, זה להכנס בהתמסרות בפנים.


נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/11/2004 20:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)