לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

פצצות לא שואלות אותך מתי ליפול


1- הידיעה נחתה עלי כרעם ביום בהיר. תוך כדי, כשקלטתי את המשמעות- התחלתי לצחוק את צחוק הגורל.
או אז שאלתי את עצמי מה שווה צחוק הגורל? לאן הוא מובילני? מה הוא נותן לי? חיזוקים?
2- בשביל מה אני צריך חיזוקים? הרי זה נפל עלי כרעם איתן ביום גשום. כן- תחילת החורף.

מה אתה מחפש? קשר פשוט או מורכב?

ועל החדירה לפרטיות- פאק איט אמרתי. (((((אחרי זה כבר התחלתי לתהות.)))))




אנשים תמיד זיינו אותי חד כיוונית
אני כבר רגיל ((((פה כבר הבנתי שיש דברים בגו, זה היה הזמן לקרוא למהנדס, הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים)))))
אני מחזיר בהפוכה
העתיד שלי נקי.
3- זיעה קרה שוטפת את גבי מדביקה את החולצה אל הגב.  מה שידעתי הוכח. פצצות לא שואלות אותך מתי ליפול. לשמור לעצמי לא גורם לי בטחון אלא להרגיש מסתיר. קשרים מורכבים אינם נפרמים, הם נותרים קשורים אחד לשני-
כל אחד בנפרד. אני אולי מאסטר בפירוק דיסוננס קוגניטיבי, אבל זה רק בגלל שלמדתי להשאיר דיסוננסים קיימים בקיום כשאין להם פתרון ולא להמשיך לנסות לפרק. השארת דיסוננס בקיום הוא אקט ששומר על שפיות. הוא מסמל את זה שלא לכל דבר יש פתרון ושהדבר היחידי שנותר לעשות הוא לקחת אחריות.
4- יש לי עגיל חדש. שנים רציתי כזה. הספונטניות אצלי היא תמידית.
5- אי אפשר לעשות ריפלקציה כשמסתכלים עליך
5.5- אפשר, ניסויים מחשבתיים כבר הוכיחו ההפך, אז סו וואט אם פצצות לא שואלות אותך מתי ליפול, הדבר היחידי הוא להיות נאמן לעצמך, להיות נאמן ללב. הדבר היחידי שאפשר להאשים אותי בו הוא שלא התמסרתי.
6- ... אז הסתכלתי איך אני יכול להוציא את המירב מהמצב. בדיעבד היא גם עלתה על זה ואמרה לי את זה בפנים. זה עוד מצב שאני בו. לתייק ולהתחיל לעבוד. זה התחיל מוקדם מהצפוי.
6.5- לפעמים חיוכים מסתירים סודות שעדיף לו היו נשארים בלב. כשיודעים את זה בדיעבד... זה מעלה חיוך כזה... לא צריך להשאיר אותו בלב, הוא משם במקור.
7- people in my life comeback. מוסר הוא לא דבר מוחלט.
8- זה עניין של בטחון- לדעת שלא עוקבים אחריך. במו ידיי יצרתי את הבמה שבה רוקדים חיי מול קהל.
הקטע השמיני כבר לא רלוונטי. העבר הוא בעבר, ואם שכחתי להשאיר אותו שם אחת הזכירה לי אותו.
אם ללמוד משהו, אז לשחרר.
שחררי אותי. את
שחרר אותי. אתה.
העבר הוא בעבר- אין לו שום קשר להווה.


אני שונא שמאיימים עלי. אני שובר את הכללים מפרק את המבנים עליהם ישבנו. אין אמת באיום. מול אקט כוחני אני שולף את הקרקע. זה דבר שלעולם לא אלמד אחרים. נשק יום הדין שלי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/11/2004 09:49   בקטגוריות נבכיי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)