לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

לאב מי לייק א בייבי,לאב לי לייק אנ אונלי צ'יילד


יש משהו נוראי בלראות את מה שאחרים חושבים. זה נוראי. בעיקר מגלים דברים שלא אוהבים. חוץ ממני. אני לא רוצה היכרות מעמיקה, אני לא רוצה לדעת, אני לא רוצה אינסייד אינפורמיישן, אני לא רוצה מיטות חולות. אני לא רוצה לדעת במה מדובר, אני לא רוצה דז'ה וו, אני לא רוצה להזכר במשהו שקראתי ולהפעיל את זכרוני החזותי. הזכרון הזה שמור למקריי הנדסת המחשבה שלי, עת אני עומד מתחת למשקוף, או עובר דרך דלת או יוצא מהאוטו או עומד במקלחת בוהה בוהה במרצפת הכחולה. יותר מדי פעמים כבר קרה לי שאמרתי למישהו שדיברתי איתו על משהו וזה היה בעצם עם מישהו אחר. גם עם נשים זה קרה לי- יותר מפעם אחת.

 

מתוך


אהבי אותי כמו תינוק, אהבי אותי כמו ילד יחיד אהבי אותי כמו אוקיינוס, אהבי אותי כמו אמא עדינה אהבי אותי כמו אבא, אהבי אותי כמו ילד בזבזן אהבי אותי כמו אחות, אהבי אותי כאילו שהעולם הרגע התחיל אהבי אותי כמו עילוי, אהבי אותי כמו ילד אדיוט אהבי אותי כמו תמימה, אהבי אותי כמו צעצועך האהוב אהבי אותי כמו בתולה, אהבי אותי כמו זונת צמרת אהבי אותי כמו חוטאת, אהבי אותי כמו איש גוסס

 

אלה ההתחלות. ובדרך לאושר- שקט

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/11/2004 09:47   בקטגוריות נבכיי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)