לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

רשימות מהעבודה



1
שקט. יודע שאחר כך אצטרך להיות תקשורתי יותר.
הלוואי ויכולתי אם אני עובד, לעבוד לבדי
רק קצת שקט אני מבקש עכשיו.
אבידה שלא קיבלתי עדיין, נרדמתי על הדשא, בזרועותיה של שמש הצהריים, רק עיפעפתי מעט לראות שהיא עוד שם מחבקת אותי, השמש של הצהריים, אחרי השיעור הראשון בהסטוריה.

2
רק אני והוא וכוס מים חמים עם נענע וקליפות לימון בצורת קובייה,
יש עוד שיר שאוריד בקרוב.

3
אני עובד על רזולוציות גבוהות, אבל לפעמים, המוח שלי לא עובד בכלל, אז על אינסטינקט.
הלוואי תמיד הייתי מקבל מה שאני רוצה. מה לעשות למדתי שלמעשיי יש השלכות תמיד
והשלכות צורבות את העור, נקיות, בלי שטיפה, צריבות נקיות וזכות כמו זהב, אתה יודע שככה זה,
ואין לך דבר יותר לעשות, אתה אחראי.

4
כולם יודעים את זה:
כשכן- לא
כשלא-
בדיוק.
שקט על הבר. החלפתי את בגדיי.
החרטה גדולה.
השיעור חשוב. כי הוא העיר אותי מהאינסטינקט שבו טבעתי בשנתי,
מחובק ע"י שמש הצהריים.

5
איך בשניות מעטות אני מנסה לאסוף את עצמי, יוצא מהטשטוש
יוצא, רץ,
צא דיבוק צא
ערפילים במחשבה
תן לי לנשום,
המחשבה צריכה לנשום,
לתת לי לדבר
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/11/2004 00:50   בקטגוריות רשימות מהעבודה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)