לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

גם בפעם השנייה


החיים קורים מחוץ לבלוג.
היכולת והרצון לכתוב עליהם הן מהמופלאות ומהמוצדקות.

1- אנשים שיודעים "לרדת מזה" הם אנשים מופלאים. החיים שלהם נראים לרוב כמו עיסת פלסטלינה והם יוצרים את חייהם ערב ערב בוקר בוקר- במילה!
2- יין לא שותים על בטן מלאה.
3- פטריות, עשבי תיבול, שום, נקניקיות מרגז, אבוקדו ושאר ירקות לסלט מרכיבים ארוחת לילה נפלאה.
4- הקברנה סוביניון 25 שנה של כרמל התגלה כיין עדין ומלא בתאווה. שלוק אחד אחרי המרגז- והפה שורף כאילו הרגע אכלתם סחוג מתימן.
5- כוס אחת הספיקה לי לצערי, יין לא שותים על בטן מלאה.
6- זה לא שינה את זה שהייתי בסוטול יין שלמדתי לאהוב כבר לפני שבוע.
7- הפוסט הקודם חשוב מעין כמוהו. אתמול למדתי פעם ראשונה על דיקונסטרקשן מחשבתי. בטוח שלא אני המצאתי את זה, אבל קונוטציות של פיונה אפל, בשילוב חברה שהכירה לי אותה גרמו לי להבין את מה שהבנתי אתמול.

8- נפלאות הן דרכי הרגש, נפלאות דרכי הגורל, מה שרוצים- מקבלים, נסתרות הן דרכיו של האדם לקבל את צרכיו.
9- שני הדברים שניתכו אתמול מחדש היו טיול בסופר בחצות הלילה ומוסיקה חדשה ששמעתי. לי זה היה מאד חשוב.
10- זכרון נוצר בעיקר ע"י חזרה על פעולות. מה שלא הולך דרך הפה עושות הרגליים, זה ביטוי צבאי ישן.
11- אתמול הבנתי שמה שהולך פעם ראשונה דרך הרגליים- ילך דרך הרגליים גם בפעם השנייה.

 

 

 

 

(12- ברגע שהבנתי את זה, כל תחושת קודש שהיתה לי לגבי הזכרונות שלי פגה. שוב נשחטה לי פרה קדושה מול העיניים- תחושת ההקלה)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2004 09:45   בקטגוריות הנדסת המחשבה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)