לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

סיכום שבוע: עבודה, בלוג, אופנה


אוקי,
אז ככה:
הימים השבוע לא היו קשים פיזית, הם היו קשים מנטלית. אבל למרבה הצחוקים והשיגועים, תמורת כל נפילה רגשית היתה מקפצה מנטלית (אני סתם נהנה לדבר ככה).
אז הרגשתי מנותק, אבל הצד השני הוא שעבודות נכנסו והפתעות קרו ובצד האישי יצאתי לבלות (גם הערב אני יוצא).

מבחינת הבלוג- יש לי קוראים חדשים. קוראות. איזה כיף שאתן פה, שמח שבאתן ותודה שאתן כותבות חזרה. אני מחפש בלוגים שיאשירו את זמני בכתיבה אישית מעניינת ופתוחה. כאחד שחי ברשתות חברתיות אני צריך את הבלוג האישי יותר מתמיד, צריך להתחבר לכתיבה קצת אחרת ממה שאני רגיל.

אני צריך לצלם. נורא בא לי לצלם. בשנה האחרונה צילמתי בעיקר חומרי גלם.
כן, הם מהממים. לגמרי מהממים, הם גלם לעבודות בקנה מידה גדול, אבל אני רוצה לצלם קצת אופנה, זו האמת.
אני רוצה מודלית. יש לי רעיון שאני רוצה לצלם ואני צריך בחורה שתדגמן לי. אני אסתפק באחת אבל אשמח לשתיים.
יהיה כיףףףףף אני בטוח. החומרים יצאו מהממים, זה כל כך ברור.

בינתיים אני רוצה להמליץ על שני בלוגי אפנה: ויקטוריה ואוסי גילבוע.
ובנוגע לזה: אמרתי בעבר וגם לאחרונה, אני אשוב לצלם עיתונות ואופנה כשאהיה עשיר. וכשאעשה את זה זה יהיה לנצח :)

כמה דברים לסופ"ש:
1- קראתן פה, השאירו תגובה.
2- קראתן פה- המליצו לי על בלוג מעולה לקריאה, עדיף בתוך ישרא.
3- קראתן פה- עשו מנוי לבלוג.

אפרופו, סטינג מהדיסק הקודם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/9/2009 17:40  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)