לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

מיידיות בטווח הארוך


הלכתי לישון מאוחר בלילה, אבל זה רק בגלל שכל כך נהניתי לקרוא את התגובות שלכן ולהגיב להן בחזרה וגם כי הלכתי לקרוא בלוגים אחרים שהמלצתן לי עליהן, אז המון תודה.
עידכנתי עכשיו את דף האודות של הבלוג הזה בפעם הראשונה. אחרי שש שנים ושלושה חודשים אני כותב שם, יותר נכון מצטט, למה קוראים לבלוג הזה "הנדסת המחשבה" ולמה קראתי לעצמי יוזף ברויר, שזה מפתיע, כי המון שיחות עם אנשים התחילו דווקא בנסיון להבין את השם ולזהות את הכותב, אבל אני במקום אחר היום :-)

אתמול בלילה תוך כדי שתיית בירה הרגשתי קירבה. זה היה דווקא כשלא ניסיתי להתקרב, ההפך, ניסיתי להתרחק, אפילו נעלבתי, עד כדי שראו לי את זה על הפנים. דווקא אז, כשתיארתי את תחושתי והפניתי מראה לכיוונה היא ביקשה לקרב את שפתיה בפעם הראשונה באותו ערב. "כי זו היתה שיחה אמיתית, דיברת מהלב", אמרה לי.

אויש, זה מוזר, הדיבורים האלה מהלב, איך מייצרים מנגנון כזה, שכשלוחצים עליו מדברים מהלב וכשלוחצים עליו שוב לא מדברים? למישהי הפתרונים?

מה יהיה שם אני לא יודע עדיין, זה התחלתי. זה כמעט ניסוי. כללים, חוקים, גבולות, התנהגות...
אנחנו לא מצליחים ללכת מחובקים. רק יד ביד או בכלל לא. ההליכה שלנו לא... מסונכרנת.
שנינו נותנים לזה זמן לראות מה קורה שם. אין מיידיות. בגילנו אנחנו יודעים שמיידיות יכולה לרמות בטווח הארוך.

מכירות את זה או שאני לבד כאן?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/9/2009 10:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)