לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009


א.
היתה היום מסיבה טובה.
בכלל, היתה שבת טובה.
סוף השבוע הזה הוא בסימן מה שבאמת חשוב.
הבירורים שלי עם עצמי. סימון הדרכים.
אני מרגיש שיש לי שתי דרכים ללכת בהן.
אני רואה רק שתיים.
הערכה זהירה מראה שמדובר על כשבוע של לתת לדברים להתגלגל.
אני צריך למצוא דרכים נוספות כי אני לא רואה אותן כרגע. אולי יש שלוש בעצם, אבל גם זה לא הרבה ואני חייב להתכוונן.

ב.
בעניינים רומנטיים אני רואה שאני מחפש משהו שכבר היה.
זו בעיה ידועה של בני אדם. קשה להם לשחרר את העבר והם מחפשים בעתיד את מה שהיה בעבר, הדבר נדון לכשלון.
העבר שלי כבר מלמד שאני מסוגל להשתחרר מהמצב הזה; אני מבצע את זה על ידי כך שאני רואה את זה תוך כדי המעשה,
במילים אחרות אני מזהה את החטאת שרובץ בפתח ועל ידי כך אני מאפשר לעצמי בחירה, לפחות בחירה יש לי. הנדסת המחשבה (מומלץ לקריאה).
מעניין. שאלו אותי מה זה אומר היום ולא עניתי... החטאת שרובץ... הנה, אני חי את זה (אומר לעצמי בלב).
גאה בעצמי. תודה לך.

ג.
אני לא יכול לשתף בנוגע לשום דבר במה שקורה בעבודה, אפילו לא פה.
אבל הובכתי. הובכתי וצריך לכתוב את זה כדי שירשם. הובכתי. הבנתי שגם אם נכון מה שקרה, ונכון הוא,
ראו סעיף א'.
מה שקיבלתי מזה זה שחוש הביקורת העצמית ועמוד השדרה שלי התחזקו אף מאין פעם.

תודה, יום נעים, אעדכן בקרוב

נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/9/2009 02:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)