לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009


המוזיקה של פעם, שמתי אותה שתתנגן.
אני מכיר אותה אבל אין חילחול. היא לא מפעילה אותי
==
עריכה מאוחרת:

רציתי להתקשר אליה, שיר אחד כן הפעיל אותי, מיד חשבתי עליה
ההכרות איתה סיפקה לי מטרה בחיים. לא מטרה טובה בהכרח, אבל מטרה שהיתה ברורה מאד,
מטרה שעיקלה אותי הרבה פעמים, אבל מטרה, וסדר, שידעתי איפה הדברים עומדים.
רציתי להתקשר אליה,
אבל ידעתי שאם אתקשר אליה לא אוכל סתם לשאול לשלומה, אצטרך להיחשף, לשים את עצמי על שולחן הסדר ששנינו נאכל ממנו
גם ממנה אצפה לזה בבוא השיחה אבל ידעתי שזה לא יבוא. בעוד אני יוזם, היא תתפוס מחסה, עכשיו אבוא פגיע, פגוע, כמו שהיא היתה באה תמיד
היא היתה באה ככה הרבה והייתי מקבל אותה לחיקי, כמעט עד הסוף, בו הבנתי שלא יהיה לזה סוף ושאין מה לעשות. בסוף הבנתי שעליי להגן על עצמי
הוצאתי את עצמי מהבטחון שבלהיות המטפל האוהב שלה,
איזו שנה עברה על כוחותינו, לא יודע באיזו נקודה אני
מה לי ולגאיידנס
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/9/2009 12:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)