לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

איזהו אדם?


אני בן 29. זה מין גיל כזה שכשהיום כשאני פוגש אנשים צעירים ממני אני יכול לומר שלפני עשר שנים הייתי ככה, ולפני 5 שנים הייתי ככה ולפני חמש עשרה שנה הייתי ככה.
פתאום אני מסתכל אחורה ואני יודע יותר מאחרים על החיים, פתאום אני מסתכל על אחרים ורואה את הקמטים שלי ואת הבטן שלי ואת הקרחת שלי ואת השרירים שלי ואת כל הדברים האלה שהם חלק ממני, ואני מסתכל אחורה ואני לא בדיוק צעיר, למרות שאני צעיר, אבל יש לי אחורה להסתכל, ואני מסתכל.

התחלתי לקרוא עכשיו ספר שקראתי לראשוה לפני חמש שנים, ומאז אני חושב שקראתי אותו עוד פעם אחת ואולי ז הפעם השלישית שאני קורא אותו. ספר אחר של אותו סופר נעלם לי כשנתתי אותו לידידה פני שנים. זה היה ספר שכתבתי בו בכתב ידי רשימות צד, מחשבות של פסיכולוגיה ותובנות שונות. החלטתי היום שאני אקח עפרון שיהיה לידי בזמן הקריאה, שיהיה לי היכן לשפוך את מחשבות הקריאה שלי ושאת הספר הזה לא אתן, כי המחשבות שלי, אלה שנשפכות לתוך ספר כתוב הן יקרות מדי בשבילי, איבדתי כבר כמה ספרים אצל אנשים, האנשים יקרים לי, אבל גם הספרים. אלה ספרים שחוללו אותו, שעזרו לי להגדיר את הזהות שלי, אי רוצה לשוב אליהם ואולי גם לחולל את הזהות שלי מחדש.

זהות מחדש היא לא זהות חדשה, היא זהות מתחדשת, כזו להתחבר אליה שוב.יש מצב.
איזהו אדם המבקש להתחבר לזהותו מחדש?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/9/2009 14:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)