לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

כיפור


רכבתי היום לתל אביב. במפגש על גג ברחוב שינקין פגשתי אנשים שלא יודעים לעשות כסף ושחיים שנגזר עליהם להיות כפי שהם, שאנטי באנטי חסרי כסף עם מדינת ישראל כאויב, אנשי עקרונות, שכל מה שעומד בבסיסם הוא הגנה על העקרונות שלהם ושמאלנות עיוורת הנטועה עמוק בבורות קשה שאינה מבדילה בין שמאלה וימינה ושקשר בינה ובין המציאות הוא קלוש. נדהמתי לההכיר אנשים המחזיקים דעות ומגנים עליהן בלי לדעת דבר על המציאות, כל טיעוניהם לא היו מבוססים אלא על אגדות אורבניות שמגיעות ממדינת תל אביב. זה, וחוסר הידע הממש עצוב של איך להתפרנס. נדהמתי נדהמתי נדהמתי.
הבנתי שהרבה אנשים בדורי אינם יודעים דבר על כך ושאלו האנשים הסובבים אותי. לא הרגשתי מיוחד. אני אולי יודע קצת יותר מהם אבל גם לי יש עוד דרך ארוכה. הבנתי שאחד היתרונות שלי הוא שיש לי את הידע ושאהיה צריך להשתמש בו בחיי, הן לעבודה והן ליחסים.

רכבתי הביתה מתל אביב מזרחה, וגמעתי את הרחובות בנסיעה איטית ומהנה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2009 02:47  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)