לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

שמונה נקודות על המצב


1-
אתמול יצאתי לדייט שכנראה נדון לכשלון מהרגע הראשון. היא אמנם לא עישנה לידי אבל הריח שהיה לה מהאף ומהפה היה כשל כלב מת, פגר בן שבוע שנזרק ברחוב. בהתחלה נתתי לזה להפריע לי רק מעט. אחרי זה זה דחה אותי לגמרי ונסגרתי לגמרי. באופן רגיל הייתי חוטף רגשות אשמה על איך שהתנהגתי (אחריות יתר זה כאן) אבל לקחתי את הזמן שלי לחשוב, לעכל דברים לפני שאני שופט את עצמי לחומרה שוב והבנתי שגם לי מותר שתהיה נקודת מבט ולא הכל חייב להיות על גבי וכתפיי.

2-
בדרך הביתה התקשרתי לזו שרצתי איתה אתמול. כן, התחלתי לרוץ ואפילו יש לי פרטנרית שווה. הפכתי אותה במידת מה לאוזן הקשבת והאי בתמורה אהבה את זה מאד ואפילו הזמינה אותי להפגש ולהמשיך לדבר. לא היה לי כוח. אני כמו מה זה נשמע, אבל זה לא. אז תירגעו שם.
אני מתכוון להמשיך לרוץ וכבר קבענו שתי פגישות נוספות, הללויה לעיצוב הגוף.

3-
המשפט הזה "הרטט אין להתכחש לו" מלווה אותי בקביעות רבה בימים האחרונים. הרטט אצלי בחיים (שהתחיל בפוסט האלמותי הזה) הוא מה שמבדיל בין אור לחושך אצלי, הוא מה שמבדיל בין שמחה לבינוניות, בין עניין לשיממון. על אף האמור בשורה הקודמת, אני חושב שדווקא ייטב להגדיר רטט שהתגבשות האבולוציונית של "ארוטיקה חברתית" שהגדרתי בזמנו, זה אפילו טוב יותר. אני ממליץ גם לקרוא את הפוסטים בקטגוריה הזו.

4-
אני מחפש עכשיו עבודה. עכשיו כשכבר אחרי החגים אני מחוייב ללחוץ על הגז בתחום העבודה שלי, חייב ללכת להגשים את מה שאני מחפש. אני כן רואה שאני נעצר קצת על ידי אידאלים (אידאלים זה רע כשמדובר בעבודה. אריאל זילבר היטב לשיר את זה: "היו לי פעם עקרונות מכרתי את כולם") ואני חייב לשחרר את המוח שלי כדי שאוכל לראות פיסה רחבה יותר של מציאות כי בעוד אני טוב בלהסתכל לעומק, אני חייב להסתכל עוד יותר לרוחב ממה שאני מסתכל עכשיו, אין לי את הפריבילגיה להסתכל על עצמי כעל סטודנט.

5-
ואפרופו סטודנט, MIT פתחו אתר שנותן לצפות בקורסים שלמים בוידאו. יש שם המון קורסים מהרבה פקולטות... חשבתי לעצמי שאם הייתי חוזר להיות סטודנט הייתי ניגש לפסיכולוגיה, ניהול, סוציולוגיה והנדסה, ישמרני האל.

6-
באחרונה אני רואה סדרות שגורמות לי לחשוב, אני משתמש בהן כחומר למחשבות וכהשראה. מה שסוגר לי את המוח, ולא משנה כמה אקשן יש שם, נזרק ולא מקבל הזדמנות שנייה

עוד שני דברים בנוגע לתקשורת בינינו:

7-
לאחרונה אני מרגיש משיכה רבה לכתוב פוסטים תוך כדי הליכה ברחוב. למזלי יש לי טלפון שמאפשר את זה אבל את הממשק הישראבלוגי עוד לא התאימו למאה ה- 21 באמת :)
אי לכך ובהתאם לזאת פתחתי בלוג שאפשר לעדכן דרך המייל והוא בלוג תוסף לבלוג הזה, באותו שם ואפילו עם כתובת קלה יחסית: http://11391.posterous.com. עדיין אי אפשר להירשם כמנויים במייל שם אבל כן יש שם ר.ס.ס ואם יש לכם חשבון שם אתם יכולים לקבל הודעה בכל פעם שאעדכן (אם תעשו מנוי). בכל מקרה, לא יודע מה תהיה תדירות העדכונים שם אבל רציתי שתדעו. הבלוג הוא באותו שם והוא נספח לבלוג הזה ולא מחליף אותו בשום אופן.

8-
הדבר השני הוא שהכנתי איך אפשר לצרוך את ישראבלוג ואת הבלוג הזה ספציפית דרך הסלולר בצורה נוחה ונעימה. רישמו את הכתובת הזו http://tinyurl.com/11391
הכי קל בעולם. טייני יורל ומספר הבלוג שלי. קל לראות את הבלוג בסלולר ככה ואפילו הממשק לא כל כך נוראי, אבל רק אם אתם חיים בסלולר כמוני :)

what're your thought?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/10/2009 13:40   בקטגוריות נקודות על המצב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)