לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

תכתובות


מכתב ראשון:
(שמי הפרטי),
הסר את הפוסט הזה מיד.  אתה מאזכר שם שמות של אנשים פרטיים (מיותר לציין שכותב הבלוג נשאר אנונימי), דברים אישיים שאני סיפרתי לך ושאין לך שום זכות להפיץ כך, מגולל יחסים שהם אישיים ופרטיים, בלא שום זכות.  אני לא אדבר איתך על מוסר, אבל אני אדבר איתך על משפט: זו הוצאת דיבה ולשון הרע.  זה לא איום.  זו הצהרת כוונות.
אל תעז לפגוע בפרטיות שלי יותר.  אל תכתוב עלי כלום, מטוב ועד רע.
(שם המאיימת)
 
 
תכתובת:
 
Forwarded message

 From: XXXXXXX[email protected]

 To: [email protected]

 Date: Sun, 05 Dec 2004 12:05:16 +0000

 Subject: Re: דרישה להסרת רשימה מאתר ישראבלוג

 העבירה על חוק איסור לשון הרע לא ÷מה רק במקרה שפורסם שם הנפגע. הקטע

 מכיל קטעים מזהים רבים אודותיי. ההקשר שהם מופיעים בו הוא הקשר מבזה,

 משפיל ואף שקרי. מכוח תפקידך אתה נותן ידך להוצאת לשון הרע ונושא באחריות

 לכך. חלפו כבר חמישה ימים מיום שהתראתי בפניך על העניין.

 אני מצפה לתגובה עניינית ולטיפול מיידי בנושא.

 בברכה,

 (שם המאיימת)

 

 From: Yariv Habot [email protected]

Reply-To: Yariv Habot

To: XXXXXX

Subject: Re: דרישה להסרת רשימה מאתר ישראבלוג

Date: Fri, 03 Dec 2004 23:49:29 +0200

 

אני לא מזלזל בפניה שלך, אני חוזר ומבקש שתגידי לי איפה ברשימה הזו יש

עבירה על חוק איסור לשון הרע. מוזכר השם שלך בקטע המדובר?

 

- Original Message -

From: "XXXXXX"

To:

Sent: Thursday, December 02, 2004 8:57 PM

Subject: Re: דרישה להסרת רשימה מאתר ישראבלוג

 

יריב,

מתגובתך עולה כי אינך סבור שמדובר בתלונה רצינית. הרשה לי להביע

בפניך את שאט-הנפש שאחזה בי עת קראתי את הרשימה. הרשימה מכילה פרטים

מזהים ברורים אודותיי, שפרסומם מהווה חדירה לפרטיותי.

תוכן הרשימה הוא פוגעני מאד. לשון הרע הוא "דבר שפרסומו עלול להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצידם; לבזות אדם בשל מעשים התנהגות או תכונות המיוחסים לו" (סעיף 1 לחוק איסור לשון הרע). אי לכך לא אשקוט כל עוד הרשימה מופיעה באתר ונגישה לכל אדםבעקבות התייעצות הנני בטוחה כי אכן מדובר בהפרה של חוק זה, ומבקשת,

בטרם אנקוט בהליך משפטי, כי הרשימה תוסר לאלתר.

בברכה,

(שם המאיימת)

From: Yariv Habot

Reply-To: Yariv Habot

To: XXXXXX

Subject: Re: דרישה להסרת רשימה מאתר ישראבלוג

Date: Thu, 02 Dec 2004 18:20:54 +0200

 

ספרי לי רגע איפה בדיוק יש שם עבירה על חוק איסור לשון הרע.

- Original Message -

From: "XXXXXX"

To:

Sent: Thursday, December 02, 2004 4:38 PM

Subject: דרישה להסרת רשימה מאתר ישראבלוג

 

 

 02.12.04

 לכבוד

 מר יריב חבוט

 מנהל אתר ישראבלוג

 

 שלום רב,

 אבקשך לדאוג להסרתה לאלתר של רשימה שפורסמה באתרך. הרשימה מכילה

 דברים המהווים לשון הרע המכוונים כלפיי, לפי סעיפים 1-3 לחוק

 איסור לשון הרע, תשכ"ה- 1965.  פרסום הדברים מהווה עבירה פלילית ועוולה נזיקית כאחד. הרשימה

 פורסמה בבלוג של (שמי הפרטי), המתכנה יוזף ברויר. שם הבלוג: הנדסת  המחשבה. הרשימה פורסמה ביום ה-30 בנובמבר בשעה 23:29 תחת הכותרת decon of  inside assimilated thoughts" (מצ"ב לינק, ועל אף פנייתי האישית

 אליו באי-מייל  (פניה מיום ה-1 בדצמבר, 14:30) לא הוסרה עד לזמן כתיבת מכתב זה.   כידוע לך, כמנהל האתר הינך אחראי לתכנים המתפרסמים בו. אנא דאג  להסרת הרשימה הנ"ל, ולא אשכול נקיטת צעדים משפטיים. בברכה, (שם המאיימת).

 לינק לרשימה: (הלינק הוסר על ידי)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/12/2004 09:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)