לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

משהו על ברק אובמה


לא יצא לי לומר את זה בשבוע שעבר אחרי שריו זכתה באולימפיאדה של 2016 וכולם ירדו על אובמה על זה שהוא הפסיד.
אז ככה:
אני חושב שהוא עשה בחכמה והיה אמיץ ללכת עד הוועדה ולהטיל משקלו שם, למרות שנכשל.
אף אחד לא אמר שלנשיא אסור להיכשל. נהיה מין רושם כזה (שמבוסס בעיקר על סדרות טלויזיה) שאם ראש מדינה עומד להפסיד כדאי לו לא להתמודד כדי לא להיראות נכשל.
ואני אומר את ההפך- ההתמודדות הראתה אומץ ואם יש משהו ששווה להפסיד בו, אם כבר מפסידים, זה על תחרות על המוני מיליארדי דולרים שהיו נשפכים לארצות הברית ולשיקאגו. ואם מה שהוא חשב זה שכדאי להתמודד בתחרות הזו, וזו לחלוטין תחרות ספורטיבית (ולא משנה שתאמרו שזה פוליטי), אז היה שווה. אם יש משהו גדול שצריך להתמודד עליו, אז זה נשיא סופר ספורטיבי, אני מצדיע לו על זה שהוא ניסה. כל הכבוד לו.

עכשיו, בנוגע לנובל שהוא עומד לקבל- לא צריך לרדת עליו, לא הוא אשם ולא הוא אחראי לנובל. הוועדה בחרה, לא הוא. הוא קיבל את הטלפון כמו אחרון הזוכים האחרים.
יתרה מכן, לא משנה שהוא עוד לא עשה שלום אחד בין מדינות אחרות ולא משנה שהוא ירש מלחמה בעיראק ואפגניסטן לפני פחות משנה, הוא עושה הרבה מאד בשביל לצאת משם, בגבולות מה שנראה לו הגיוני ולפי הצרכים בשטח, ומעבר לזה- גם להלחם במשבר הכלכלי העולמי זה סוג של עשיית שלום בעיניי, ומעבר לכך, לא כל זוכי פרס נובל לשלום קיבלו אותו כי עשו שלום,
אבל אם כבר מישהו, אז מישהו שהעניק תקווה להרבה מאד אנשים בעולם, וגם תקווה זה סוג של שלום, שלום פנימי, גם השראה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/10/2009 23:16  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)