לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

ארבע נקודות על המצב


א.
הלחץ בלחיי נעלם מהר מאד כשהתחלתי לצחוק, כשהזרמתי אלכוהול, כשהתרתי את חרצובות לשוני וכשחוש ההומור שלי התחיל לפלרטט את עצמו לדעת. זו היתה מסיבה לספרים.
ישנתי טוב בימים האחרונים, הייתי ממוקד אך גם נתתי לעצמי להתנדנד עם החיים.

ב.
הפוסט הקודם נכתב מהטלפון שלי. זה עוזר כשכל מה שהממשק נותן הוא לכתוב כותרת, כמו טוויטר, 140 תווים. זה עובד.

ג.
היום בלילה לא הצלחתי לישון, מחשבות תקפו אותי בבליץ ממוקד ולא יכולתי להתלונן. לא היו אלה מחשבות רעות, ההפך, אלה היו מחשבות של אש ועוצמה שלווו בפסקול של השיר הזה שרק הגדילו את הדרמה שחוויתי בלילה בין הסדינים. היו אלה מחשבות של מיקוד, עם כל התשובות לכל השאלות שישאלו אותי מחר, רטט שאין להתכחש לו.

ד.
עם כל מה שקורה לי אני חושב שהמשפט "הזורעים בדמה ברינה יקצורו" נכון לי. אני זורע בדמעה, עוד לא קצרתי, אבל איזה שרירים פיתחתי איזה!


שבוע טוב

נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/10/2009 10:34   בקטגוריות נקודות על המצב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)