לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

חזיר עם הפרעות קשב


אתמול בלילה ראיתי ראיון על הפרעות קשב. נאמר שם שקיימת אימפולסיביות ושאנשים עם הפרעת קשב לא מחזיקים זמן רב בעבודה.
יתר על כן, הם צריכים שכל הזמן יהיה להם מעניין אחרת "אין להם עניין" במה שהם עושים והם לא יעשו אותו.
חשבתי על עצמי.

חשבתי על זה שאני צריך ללמוד עוד על זה וחשבתי על זה שהמון דברים ממה שאני חווה נכתבו בספרים ושבעצם האישי הוא הפוליטי וכל רגע שאני לא יודע את כל הפרטים הוא רגע שהלך לאיבוד בחיי בהקשר הזה.
אנשים חווים את אותם הדברים כמוני ואני בעצם תקוע כי משהו מכתיב לי את התנהגותי והווייתי ואני לא יודע את זה אפילו. לכשעצמו זה חמור.
הצד השני של זה הוא שהכרתי אנשים שמרגע שנודע להם שיש להם הפרעת קשה הם מאשימים את ההפרעה הזו בהמון דברים שהם לא מצליחים לבצע. לכשעצמו, גם זה חמור.

היום הלכתי לרופאה שלי, היא שוב בהריון. אני זוכר אותה מלפני הרבה שנים, היא היתה נורא סקסית :) עם השנים ועוד כמה הריונות היא לא הפסיקה להיות כזאת למרות המשקל והעור שהיא לא משקיעה בו.
בכל אופן, שפעת חזירים היא אמרה לי, שפעת חזירים. למה? כי זו השפעת היחידה שיש היום בארץ. אין דגמים נוספים של שפעת, אז אם אתה חולה בשפעת ועוד שיש לך חום כזה שמעולם לא היה לך (40, פעמיים כבר) אז זהו.

ואז כשישבתי שם אחרי שסיימתי את הביקור אצלה חשבתי לעצמי: אומרים שלפעמים הגוף מחכה להתפרק אחרי אירוע (הפגישה הזו מתחילת השבוע), עד אז הוא חזק. אבל אז חשבתי לעצמי... מישהו השתעל עליך, נגעת בעיניים, משהו קרה, הנגיף עבר אליך, לקח לו רגע או שניים לדגור בגוף שלך ואז התחילו הסימפטומים, אתה באמת רוצה לספר לעצמך סיפורי פנטזיה שנשמעים טוב או ללכת עם ההגיון?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/10/2009 13:44  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)