לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

אלא אם כן אותי


אולי יש לי עוד קצת חום לא בדקתי כאבי הכתף מאתמול נעלמו לכאבי ארובות העין הימים האלה לא נגמרים ישן הרבה אוכל מעט יחסית.

ביתי שקט וגם האינטרנט לא מרעיש יתר על המידה אני שומר על פרופיל נמוך ולא מעדכן דבר עד היום התקשרו אלי רק שני אנשים לשאול לשלומי הראשון לא שימח אותי בכלל ממש ההפך השניה אני אוהב ושמח שהתקשרה גם זה ששה ימים באיחור.

כמה דברים פתאום נפלו עלי אתמול פגישות שיתופי פעולה סיכומים ואני פה תקוע בבית חולה אסור לי לצאת בלי כסף לבזבוזים.

חשבתי לעצמי שאחזור לצייץ ולעדכן כשאבריא חשבתי כך וזה גרם לאצבעותי לחשוב מה לכתוב דבר ראשון אולי האני חזרתי או משהו כזה אבל אז לפתע עלה לי בראש רעיון אולי לא לעדכן בכלל לא כלום שאף אחד לא ידע שאף אחד לא יבין שאף אחד לא ישאל אלא אם כן אותי.

זה דבר שמצא חן בעיני למדי מתישהו אני אחזור לכתוב ולתת תוכן החוצה בשמי אבל בינתיים זו חווייה מעניינת פשוט לא לתת כלום יחסית למישהו שנותן כל הזמן שלא ידעו שישארו בחושך לי יש תכניות להגשים.

בעידן כלכלת השיתוף והמידע כל אחד ממתג את עצמו עד בלי די בעזרת הכלים החדשים אין כמו ניסוי לעשות סטפ בק ולראות איך זורמים המים דווקא בכיוון הנגדי כדאי שאבריא.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/10/2009 21:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)