לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

יותר דרכים לתקשר יוצרות פחות תקשורת


היום תוך כדי התעוררות עם ספיחי שינה על העיניים קראתי מייל ממישהי, התכתבות קצרה שהיתה לנו, שאלה מה שלומי וכו'.
כששאלתי אותה בחזרה, כל מה שהיא ענתה היה "הכל רגיל" ולא הוסיפה.
אני זוכר שאמרתי לעצמי באכזבה שאנשים לא מתקשרים, אנשים לא מספרים, אנשים לא רוצים תקשורת. (הם כן רוצים, אבל זה סיפור אחר כבר)
יותר אמצעי תקשורת זה פחות תקשורת ואנשים לא יודעים לתקשר את עצמם, לא יודעים, פשוט לא יודעים.

זה כל כך הרבה יותר מורכב מזה שאין לי מושג אפילו מאיפה להתחיל, כנראה שלא אתחיל.
"אין מה לעשות" אני אומר לעצמי, אין מה להתאכזב, אנשים לא למדו לתקשר, לא כולם בכל אופן, תמצא את אלה שלמדו.
על איזו תקשורת אני מדבר? על תקשורת עמוקה, של הקשבה, כבוד, רצון ביחסים משותפים, תקשורת שיש בה נקיון, שיש בה "אני לא יודע" במקום שיהיה בה "אני כן יודע". כזו תקשורת.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/11/2009 12:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)