לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

ריב אימים


מה שאני נותן אני מקבל בחזרה.
לפי ההגיון הזה שווה לתת יותר.

ריב אימים היה לי עם אמא שלי היום, חשבתי שהיא סופית תזרוק אותי מהבית.
ברצינות התחלתי לחשוב הלאה.
ריב אימים בחיי. ריב אימים.

הייתי שמח לו הבלונדינית שלי היתה עכשיו כאן, הבלונדינית שלי שמבינה אותי כל כך טוב, בשקט, בלי הרבה רעש על אותו גל, שתחבק אותי ושתתן לי שוב להיות קטן, בדרך להיות גדול שוב, קטן

מחר ההופעה בטלויזיה, לא הסתפרתי. לא בזין שלי. עולם החלומות, עולם האשליות, ואני הולך לדבר על אשליות, הכל אשליות, בעיקר בעולם הזה.

החבר שלו, גיליתי מה עומד בו. לעומתו- בן משפחתו דווקא עניין והתעניין. עתיד? מי יודע, אולי שוב בקרוב.

גם כל כך הרבה אנשים רציתי לדבר היום.
אם היה חסר לי משהו היום, זה מישהו לפרוק לו את ליבי בו, או בה.
עשיתי את זה עם החבר שלו, על נושא אחר לגמרי. הוא היה הראשון שסיפרתי לו את זה, הוא רק לא ידע, השינויים שעוברים עלי, קשרים נפתחים בי וזזים בתוכי כמו זרעונים קטנים.
רק על הנושא שהעיק עלי דיברתי איתו קצת, הוא הפתיע אותי בתשובתו.
ההורים שלנו מטמיעים בנו דברים שאנחנו צריכים ודברים שאנחנו לא צריכים. רק כשיוצאים החוצה מהבית אפשר (אולי גם טיפה קודם) להתחיל לברור מה מתאים לי ומה לא.
ריב אימים היה לי היום עם אמא שלי. הרגשתי שהיא רוצה לזרוק אותי מהבית.
מה שאני נותן אני מקבל בחזרה.
לפי ההגיון הזה שווה לתת יותר.
ברצינות התחלתי לחשוב הלאה.
ריב אימים בחיי. ריב אימים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/12/2004 00:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)