לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

שנה חדשה שנה טובה- 7 נקודות על המצב


1- בכוונה נמנעתי מלכתוב כאן בחודש האחרון. הייתי ברכבת הרים רגשית שכמוה... כמוה חוויתי כמה פעמים ולא יכולתי לכתוב. לא מחסום, פשוט בחירה.
2- ידעתי שהשנה תתחיל עם חדשות טובות ואכן כך היה, למשל ביום האחרון של שנת 2009 בשעה 18:30 קיבלתי טלפון נורא משמח שבישר לי כי מצבי הולך להשתפר רבות.
3- כך גם מספר ימים קודם שנת 2009 כשקיבלתי טלפון ממישהי שרצתה להמליץ עלי למשרה מסוימת אליה התקבלתי ימים ספורים אחרי תחילת השנה.
4- כן, כך היה, אני עובד במקום חדש.
5- המשפחה שלי מאוחדת שוב. אתמול בבית בקפה חשבתי, עת רפלקציה, שאני צריך להרגיע את המצב הזה של משפחה מחולקת (חו"ל והארץ) ולארגן לי את חיי המשפחה שלי שמעולם לא היו לי. לארגן אותם, לסדר אותם. שיהיה סדר, כמה אני רוצה סדר.
6- ועם זאת, אמרה זו אחת שפגשתי בסנטר (למדה איתי באוניברסיטה): אתה ואני, אנחנו אוהבים אקשן, אין מה לעשות. זה נכון, אני אוהב אקשן, ורטט, וסקס, ועניינים. לא יכול אחרת.
7- טריאטלטים וטריאטלטיות. עומק רגשי הוא קונספט בעייתי בשבילם. כשאני נמצא בסביבה שלהם הדבר היחידי שאני מרגיש זה שאני רוצה לברוח. המוח שלי נסגר ואני לא מצליח לחשוב. וכשאני לא מצליח לחשוב אני לא מצליח לבטא את עצמי ולדבר, זה נורא. לא יכול להיות כדבר הזה. זה פשוט מילוי, כיסוי, פיצוי, ביטוי, כינוי, חיפוי, לאיזשהו חסך, איזשהו בור, רדידות, משהו, אני לא יודע מה, שאני פשוט לא יכול להיות לידו. פשוט גועל אחד גדול.

בנימה אופטימית יותר אני רוצה לומר לכולם פה: שנה טובה של הגשמה שמחה ורטט עילאי.

יוזף ברויר,
ינואר 2010
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/1/2010 17:43   בקטגוריות נקודות על המצב  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)