לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

יותר טוב כלום מכמעט


היום קראתי לחברה פוסט מתוך העבודה שלי על מטרוסקסואליות, ספציפית קראתי לה פרק מסוים.
סיפרתי לה קצת על שעדיף כלום מכמעט.
הרחקתי לכת להסביר לה שבשביל לטפל ביחסים עם מישהו שהיחסים איתו הם בוסר יש לטפל בשורש החולה ולא בפירות...
עוד המשכתי באומנות הדימוי&nbsp; ודימיתי את הטיפול לעקירת השערה מהשורש עם שעווה ולייזר ולא עם סכין גילוח.
זה לא צלח.
היא קרה לי בצהריים. הגעתי אליה בערך בשמונה וחצי בערב. היא בכתה עליו. עליה.
היא מחפשת מה לעשות כשאין מה לעשות, כשעשייה היא לא הכיוון ושהווייה מגדירה את העשייה ופירותיה ושאליה יש להתכוונן.

ואני, כל מה שאני רוצה זה לחבק מישהי וללכת לישון איתה בלילה.
לדבר איתה בפתיחות. לאהוב.
וכן, גם הקטע המיני הזה מציק לי... אני יודע שאני צריך לעבור משהו כדי להשתחרר.
צריך להרגיש משהו מסוים אך אין לי איך לפתח אותו או לפתוח אותו או לקדם אותו, לצורך העניין.
גם אין לי מי שיציע לי. בררר

ימים טובים אני עובר באופן כללי.
הם גם הולכים להשתפר.
בדיוק לפני שעה למדתי שיעור- אם דברים לא מבשילים אין לדחוק בהם (דובר על עניין עסקי כלכלי)
יותר טוב כלום מכמעט.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/1/2010 00:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)