לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

ביטוי עצמי לילה


מחוזות ילדותי והנה אני שוב באולם אוסישקין שם שיחקתי כדורסל עוד לפני שהאולם נפתח בכלל לשימוש.
מחוזות ילדותי, והנה אני מחזיק שוב בכדור.
אתמול חשבתי על ביטוי עצמי ואושר. מה מביא למה. מה נגזר ממה. מה רצוני.
בחלומי היה שם כבר כדור, והתחלתי לשחק,
בחלומי, והנה הכדורסל מבטא שוב את הביטוי העצמי שלי, זה כמו שירה, זה אמנות, זה כמו הבלוג, זה אהבה. זה צורך. זה טבע שני.
ולקחתי את הכדור והטבעתי אותו לסל כמו שאף פעם לא הצלחתי לעשות.
הניתור שלי לא היה מספיק גבוה כשהייתי בן 17, אבל בחלום הרגשתי עוד 3-4 סנטימטר מעלה. זה היה הנצחון.
והתחלתי לשחק כדורסל. שוב שקט נפשי. שוב שמחת חיים כזו שיש לי רק משם. מיוחדת כזאת. ייחודית.
אני לא תר אחרי אושר. אני שואף ומתאמן ומכוון אל הביטוי העצמי. מכוון וזורק. וקולע.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/12/2004 08:00   בקטגוריות ביטוי עצמי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)