לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

אאוריקה


"מה זה לעזאזל הנדסת המחשבה תגיד לי" נשאלתי אתמול.
היום באוטובוס בדרך הביתה עת קראתי את ספרו של איזה רוג'ר הוברס או משהו כזה על אודות גבריות במשבר, ספר שעוסק במגדר וטוען שבדיוק ברגע הראשון בו תינוק נוגע בפעם הראשונה בשד אימו, זו נקודה חשובה בקיומו העתידי כגבר- או אז לפתע פתאום צעקתי אאוריקה כשנגלה לפניי הטיעון המקורי, הנסתר, הלא ידוע שאף פעם לא שאלתי כי אף פעם לא ידעתי לשאול- מדוע התחלתי לעסוק בחקר ובשינוי ובהגדרת המגדר שלי. 
טיפ (ותחסכו מעצמכם כי לעולם לא תגלו): זה לא קשור לפיטמה של אמא שלי.
את הנדסת המחשבה אני עוד אעלה על הכתב באחד מן הימים, זו אולי תזה, אולי עבודת מחקר מעמיקה. כל מה שחשוב הוא גישה לפרטים בתוך העצמי, ומתוך הגישה הזו, ללמוד לנהל-לשלוט-להנדס. את מה? את המחשבה.

את העבודה שלי על מודיעין זנחתי אתמול בשעה 10 בלילה לטובת מסיבת יומולדת אליה לא רציתי ללכת. קינחתי את הלילה בפטריות פורטבלו באגאדיר. ללכת לבד לאגאדיר בחצות וחצי ולאכול שם את מנת הסקס האלוהית הזו היא סוג של עשיית אהבה עם עצמי. אין לי עוד דרך לומר זאת. תנסו ותראו. מישהו שאני מכיר אמר לי שהבלוג שלי הפך להיות מעין  Timeout תל אביב קטן כזה. כנראה שהוא צדק. אבל איזה טיימאאוט- גם משחת שיניים וגם מי פה- גם אוכל ושתייה וגם תובנות א-לה זה עם הפרארי .
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/12/2004 15:57   בקטגוריות הנדסת המחשבה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)