לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

חמל מלחמה






טוב מן הסתם מי שלא שרת במקום עם איזשהו סיווג סודי (בין אם היה טבח, אפסנאי, פקידת רס"ר או מכונאי טנקים) היה אוכל את המסמך הסודי הזה כמו שמוזיאון ישראל אכל ב- 23 השנים האחרונות את המגילות המזוייפות שהוא חשף אתמול לעיתונות...
המכתב הזה מאד נחמד ומאד דרמטי ואפילו מחוק במרקר שחור (אוטנתי ובכתב יד), אבל רק שתדעו, רוה"מ זה לא השם שהמציאו לרוה"מ אחרי שרבין נרצח (עורבא פרח) אלא סתם קיצור נוח של קצינים לתפקיד ראש הדרג המדיני. הנה תראו, גם אני יכול להישמע מלא בחשיבות אם אני בוחר.
כנראה שאיזשהו כותב מגלומן החליט למשוח יותר מדי גריז א-לה ג'ון טרבולטה.

הפרומו לפני כמה ימים היה ממש נחמד. איילת זורר נראית טוב ומשחקת אמין, ליאור ליאור מתלבט ונראה טוב, ובחקיין גם מצא חן בעיני. אבל שימו לב לאוסף הדמויות- אחד מנגן בקסילופון (דמות ממש סטריאוטיפית של אחד שיש לו עולם פנימי עמוק, מה שנקרא "קוקו" אבל בגוף של רוצח) ואת הילד שהוא האח של איזה אל"מ (שלושה בפלאפל) שנחטף בחו"ל א- לה דילמה אישית "תנו לי לדבר עם רוה"מ לעזאזל אני עובד בשבילו".

בכל אופן, אני הולך לראות את הסדרה הזו, אם אני אזכור והנה הצהרת כוונות-
אם הסדרה טובה- אני אמשח את שיערי בגריז.
אם הסדרה לא טובה- אני אמשיך בתסרוקת המוהיקן המהממת שלי ונראה מה יקרה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/12/2004 09:21   בקטגוריות ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)