לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004


צופית שאלה אותה אם היא יכולה להבין את הכאב הפלשתיני. מה אמרה איינשטיין? "אם אני מתאמצת, אני יכולה". דווקא כשאני מתאמץ יוצא לי קקי. כשענבל מתאמצת היא חשה את הכאב הפלשתיני. מעניין מה קורה לה כשהיא מאוד מתאמצת. בטח היא מרגישה גם את הכאב התאילנדי. כשהיא ממש ממש מתאמצת, היא מרגישה את הכאב של העולם כולו, ואני שואל, למה היינו צריכים לחכות עד עכשיו בשביל לקבל גאון שכזה, למה?
 
כיפאק לענבל גבריאלי שמסמלת בשבילי, ואני מתאר לעצמי שגם בשבילכם, את כל מה שיפה בפוליטיקה הישראלית הנקייה והיפה. בואו נפתח בקבוק שמפניה לענבל גבריאלי, ונתפלל שלעד היא תהיה בבית המחוקקים שלו, כי זה נורא מרומם את הגאווה הישראלית והציונית. 

669 ימים חלפו מאז שמונתה לימור לבנת לשרת החינוך, והעם שותק


אני שומע את החדש של ביורק. אני בטרק 6 בינתיים, וביינתיים זה נשמע כמו נסיון ביורקיסטי לעשות מוזיקה ביורק-בודהיסטית נוסח מדונה צ'יקוטה שתעשה לנו קבלה-פופ.
מומלץ לא לקניה. רק למכורים קשים שחייבים לעשות את זה לעצמם.

ואגב- גיא מרוז. מומלץ לא לקריאה. לא תפסידו שום דבר, הבאתי לכם את המיטב- באמת.

וגם- אשטון... היה לי ממש כיף, הזכיר לי קצת סטאר טרק. חחח
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 19:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)