לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

פְרַגִ'יל- כשאנשים הם יפים


היום הלכתי ללוויה.
פרופיל:
כולם היו אשכנזים
כולם היו צפונים
כולם היו מאופקים, כמעט
כולם היו הישראלים היפים
האמא היתה המאופקת מכולם
האבא טייס, החבר טייס
הרב הרפורמי- תותח
דיברו שם על זה שהיא אהבה את החיים, על העיניים הסיניות שלה, על הצטיינותה בתור דיילת, על הצטיינותה בתור חברה דיילת, על הטיסות שלה לחו"ל, על כל הפעמים בהם היתה בחו"ל, על המטוסים...
רק חבר שלה, רק חבר שלה דיבר את הלב קצת. הוא ואבא שלה: "אנחנו טסים שנינו יחד במטוס כמו שעשינו מעט מדי פעמים, אבל הפעם אני במחלקת עסקים ואת בתוך בתא המטען- וזה לא בסדר, זה לא בסדר"....
"כשדיברנו על החתונה סיכמנו שאני אשיר לך את יהיה טוב של דיוויד ברוזה- אז בחתונה אני כבר לא אשיר, וגם בלוויה שלך אני לא יכול לשיר". אבל אז הגיע דני רובס והתחיל לשיר- והאבא זימר את השיר- וזה היה כל כך מרגש, וכל כך דיסוננס, וכל כך הראה שלוויה לא צריכה להיות עצובה כשהאנשים יפים. התחלתי למחוא שם כפיים כשהוא שר, התחלתי למחוא כפיים, רציתי למחוא יותר חזק, אבל השארתי את המחיאות לעצמי בשקט בשקט- אבל בלוויה, כשהבנאדם יפה- תהיו שמחים- תחייכו- תשלימו- וזה מעניין, כי השלמה של העבר היא בדיוק הדבר אשר גורם לנו לראות אותו אחרת- וכתוצאה מכך- את עצמינו- בדיוק כמו שכתבתי בפוסט הקודם-


בלוויה שלי- אני רוצה שירים ושמחה - והשלמה
וזה מעניין- הנה השיר שמגדיר אותנו הכי טוב: זמניים בעולם הזה ושבריריים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/1/2005 00:36   בקטגוריות שירה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)